سومین سالگرد شهید مدافع حریم امنیت «جواد ویسی» برگزار شد

سومين سالگرد شهيد «جواد ويسی» شهيد مدافع حريم امنيت در «بهمئی» برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۱۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹ - 22June 2019

به گزارش دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، سومين يادواره شهيد «جواد ويسی» شهيد مدافع حريم امنيت عصر امروز در شهرستان «بهمئی» برگزار شد.

حجت‌الاسلام «علی مجاهدی‌نسب» امام جمعه موقت شهر لیکک در این مراسم به تبیین آرمان شهدا و لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه پرداخت و اظهار داشت: اگر شهید ویسی قبل از شهادت متعلق به یک خانواده و طایفه بود بعد از شهادت متعلق به همه مسلمین جهان اسلام است.

امام جمعه موقت لیکک افزود: در وصیت‌نامه همه شهدای والامقام ما، رعایت حجاب و عفاف آمده است.

مجاهدی‌نسب با تاکید بر تکریم خانواده‌های شهدا، تصریح کرد: امام بزرگوار ما که خود عارف بود و سیر و سلوک را خوب بلد بود از خانواده‌های شهدا می‌خواست که ایشان را شفاعت کنند.

وی با بیان اینکه شهدا با ما اتمام حجت کرده و مسیر حق و باطل را به ما نشان دادند، گفت: ما باید مدافع آرمان‌های شهدایی باشیم که برای دفاع از انقلاب و کشور از جان خود گذشتند.

امام جمعه موقت شهر لیکک ادامه داد: انتظار دیگر شهدا از ما حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است تا نسل های جدید ما بدانند شهدا چه کردند و از ما در قبال آن چه می‌خواستند.

مجاهدی‌نسب با بیان اینکه بهترین منبع برای اطلاع از خواست شهدا، وصیت نامه خود شهداست، متذکر شد: اولین خواسته شهدا برقراری عدالت در جامعه است.

وی در پایان گفت: انتظار بعدی شهدا احترام به رهروان راه انقلاب و اسلام و تکریم والدین شهداست که اگر این انتظارات را برآورده کنیم طبق آیات قرآن به رستگاری بزرگ دست می‌یابیم.

بر اساس این گزارش، شهید «جواد ویسی» از جوانان برومند شهرستان بهمئی بود که 31 خرداد سال 95 در حین ماموریت و دستگیری یکی از مجرمان سابقه‌دار استان خوزستان در شهرک مقداد بندر امام خمینی(ره) مورد اصابت گلوله قرار گرفت و با زبان روزه به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار