نماینده ولی فقیه در لرستان:

مهم‌ترین سیاست ایران در برابر توطئه‌های دشمنان مقاومت است

آیت‎الله سید احمد میرعمادی گفت: امروز مقاومت، مهم‌ترین سیاست و راهبرد جمهوری اسلامی ایران در برابر توطئه‌های دشمنان است و ملت ما در برابر توطئه‌های دشمنان فرهنگ مقاومت را پیش گرفته و این مساله‌ای است که آمریکایی‌ها نمی‌توانند آن را درک کنند.
کد خبر: ۳۵۱۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵ - 22June 2019

مهم‌ترین سیاست  ایران در برابر توطئه‌های دشمنان مقاومت است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، آیت‎الله «سید احمد میرعمادی» نماینده ولی فقیه در لرستان امروز در نشست اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان لرستان که در شهرستان خرم‌آباد برگزار شد، حرکت حضرت فاطمه معصومه(س) را در جهت  اجرای رسالت دینی دانست و اظهار داشت: دهه کرامت نمایش ثبات قدم بودن در مسیر ولایت و پیوند ایمانی و ولایی برادر و خواهر است.

وی اجرای رسالت، اظهار محبت، عطوفت و نشان دادن ثبات قدم در مسیر ولایت را از اهداف هجرت حضرت فاطمه معصومه (س) دانست و افزود: حضرت فاطمه معصومه (س) به جهت عصمت دارای مقام شفاعت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه دهه کرامت، دهه دمیدن روح عطوفت و مقاومت در جامعه است عنوان کرد: فرهنگ مقاومت درسی از مکتب اهل بیت (ع) است و دهه کرامت دهه دمیدن روح عطوفت و مقاومت در جامعه است.

وی با بیان اینکه دهه کرامت فرصت نهادینه سازی فرهنگ عطوفت، محبت و مقاومت در بین مردم است گفت: برنامه‌های دهه کرامت به دو دسته تقسیم می شود که در وهله نخست صنفی است و هر دستگاه و نهادی این برنامه‌ها را خاص ادارات و مجموعه‌های خود انجام می‌دهند.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه ستاد دهه کرامت باید برنامه‌های عمومی را ارائه و خود متولی باشد تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های گسترده در جامعه انتظار می‌رود از ظرفیت مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به خوبی بهره‌گیری شود از طرفی صدا و سیما به عنوان رسانه ملی و پرمخاطب و شهرداری‌ها در حوزه فضاسازی شهری باید در طول دهه کرامت برنامه‌های مناسبی را طراحی و اجرا کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به خسارت‌های سیلاب فروردین در استان اشاره کرد و اظهار داشت: این روزها مردم سیل‌زده استان به رغم مشکلات، گرمای تابستان را به سختی تحمل می‌کنند و باید گفت باید از فرصت دهه کرامت برای تقویت نشاط معنوی در مناطق سیل زده بهره گرفت.

نماینده ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امروز مهم‌ترین سیاست و راهبرد جمهوری اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان مقاومت است بیان کرد: ما نه اهل جنگیم و نه مقابله بلکه ملت ما در برابر توطئه‌های دشمنان فرهنگ مقاومت را پیش گرفته و این مساله‌ای است که آمریکایی‌ها نمی‌توانند آن را درک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار