معاون ساماندهی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور:

دهه کرامت فرصتی برای تقویت خدمت به مردم سیل‎زده است

مرتضی طاهریان با بیان اینکه دهه کرامت فرصتی برای تقویت خدمت به مردم سیل زده است، گفت: ۳۴ مجموعه با شورای بزرگداشت دهه کرامت همکاری دارند.
کد خبر: ۳۵۱۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱ - 22June 2019

دهه کرامت فرصتی برای تقویت خدمت به مردم سیل زده است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «مرتضی طاهریان» معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور امروز در شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت که در شهرستان خرم‎آباد برگزار شد به تلاش شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت برای تقویت خدمت رسانی به سیل زدگان اشاره کرد و اظهار داشت: امسال شعار دهه کرامت «مهربانی به رسم اهل بیت عصمت و طهارت (ع)» است و این شورا با رویکرد خدمت رسانی شایسته به سیل‌زدگان در لرستان تشکیل جلسه داده است.

وی دهه کرامت را فرصتی برای تقویت خدمت به مردم سیل زده دانست و افزود: 34 مجموعه با شورای بزرگداشت دهه کرامت همکاری دارند و  رویکرد فعالیت ستاد بزرگداشت دهه کرامت، هماهنگی و هم افزایی است.

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور یکی از اهداف بزرگداشت دهه کرامت را تعمیق باورهای آحاد جامعه نسبت به معرفی اهل بیت (ع) دانست و عنوان کرد: از مهمترین اهداف برنامه‎های شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت، توجه به ارزش‏‎های ناب اسلامی است و در این برنامه‌ها مراقبت در جهت عدم شکل گیری انحرافات و خرافات در فعالیت‌ها و اقدامات مورد تاکید قرار گرفته است.

وی بیان کرد: توجه به ترویج اهداف و ارزش‌های اسلام ناب محمدی، فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و نیز نامگذاری سال‌های اخیر به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری از دیگر اهداف نشست هماهنگی شورای بزرگداشت دهه کرامت است.

طاهریان توجه مضاعف به عملیاتی شدن شعار سال و عناوین روزهای دهه کرامت با توجه به ظرفیت‌ها و اقتضائات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مناطق مختلف کشور را از دیگر اهداف دانست و تصریح کرد: تبیین و تعمیق فرهنگ زیارت با بهره‌گیری از معارف رفیع معصومین (ع)، تقویت فرهنگ وقف و نذر متناسب با نیازهای روز جامعه از دیگر اهداف نشست هماهنگی شورای بزرگداشت دهه کرامت است.

وی خاطرنشان کرد: در برنامه‌های دهه کرامت بر گسترش گفتمان خدمت کریمانه در عرصه‌های مختلف اجتماعی با هدف کمک به مناطق محروم و آسیب دیده در سیل، تقویت روحیه امید، خودباوری و جهت دهی شادی و نشاط عمومی با تاکید بر نشاط و شادی مومنانه تاکید شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها