وزیر دفاع در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

ایجاد کارگروه مشترک بین دو وزارتخانه راه و دفاع

امیر سرتیپ حاتمی گفت:‌ کارگروه مشترکی میان دو وزارتخانه دفاع و راه و شهرسازی پیش‌بینی کردیم تا نیازمندی‌ها را بررسی کنند تا بتوانیم از امکانات و مقدورات دو وزارتخانه برای ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی استفاده کنیم.
کد خبر: ۳۵۱۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵ - 23June 2019

ایجاد کارگروه مشترک بین دو وزارتخانه راه و دفاعبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در حاشیه مراسم امضای تفاهم همکاری ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما در این توافق‌نامه کارگروه مشترکی را میان دو وزارتخانه پیش‌بینی کردیم تا نیازمندی‌ها را بررسی کنند. اگر بتوانیم از امکانات و مقدورات دو وزارتخانه استفاده کنیم، می‌توانیم بخش اعظمی از نیاز در این بخش را تامین کنیم.

وی افزود: تامین مسکن نیرو‌های مسلح یک کار جاری است و این ۱۰۰ هزار واحد به اقدامات مسکن سازی نیرو‌های مسلح اضافه می‌شود.

وزیر دفاع با بیان اینکه قرار است این ۱۰۰ هزار واحد مسکونی را در ظرف سه سال باقی‌مانده دولت انجام دهیم، گفت: اراده جدی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های و وزارت مسکن و شهرسازی و بانک‌ها برای تحقق این تفاهم‌نامه وجود دارد.

امیر حاتمی ادامه داد: در نیرو‌های مسلح طرح گسترده‌تری در قالب «طرح حکمت» وجود دارد که بر اساس آن، کارکنان با ۱۵ سال خدمت صاحب خانه شوند؛ البته عقب‌ماندگی‌هایی وجود دارد که باید جبران شود.

وی عنوان کرد: نیرو‌های مسلح زحمت‌کش‌ترین قشر جامعه هستند که بخشی از مهم‌ترین کار‌های یعنی تامین مرز‌ها و حراست از مرز‌ها در صعب‌العبور‌ترین مناطق را برعهده دارند و گا‌هی چندین ماه در مرز‌ها باقی می‌مانند؛ لذا وزارت دفاع وظیفه دارد که بخشی از نیاز‌های آن‌ها را تامین کند؛ البته بخش اعظمی از منابع مالی را خود نیرو‌ها تامین می‌کنند.

وزیر دفاع اضافه کرد: اگر نگاه‌ها به موضوع و خطراتی که متوجه نیرو‌های مسلح است، واقع‌بینانه‌ باشد، همه از این اقدام خوشحال می‌شوند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار