هویت پیکرهای مطهر ۳ شهید تازه تفحص‌شده شناسایی شد + مشخصات

فرمانده سپاه ناحیه جهرم از شناسایی هویت پیکرهای مطهر سه شهید تازه تفحص شده این شهرستان خبر داد و گفت: 2 نفر از این شهیدان بسیجی و یک نفر نیز پاسدار بوده است.
کد خبر: ۳۵۱۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ - 23June 2019

هویت پیکرهای مطهر ۳ شهید تازه تفحص‌شده شناسایی شد + مشخصاتبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «غلام‌رضا توکل» فرمانده سپاه ناحیه جهرم، امروز (یک‌شنبه) در گفت‌وگو با «فارس» اظهار داشت: پیکر طیبه و نورانی شهدای تازه تفحص شده، «مرتضی فیروزی‌فرد»، «سیدمحمود موسوی‌نژاد» و «کرامت‌الله کاتبی» شناسایی شد.

وی افزود: این شهدای گرانقدر متعلق به شهرستان جهرم و اعزامی از لشکر المهدی (عج) هستند که در عملیات اخیر تفحص توسط تیم تفحص کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح کشف شدند.

فرمانده سپاه ناحیه جهرم بیان کرد: شهید مرتضی فیروزی‌فرد، فرزند محمدحسن، متولد ۲۵ شهریور ۱۳۴۱ است که ۲۳ فروردین ۶۱ و در سن ۲۰ سالگی در عملیات والفجریک و در منطقه عملیاتی فکه به فیض رفیع شهادت نائل شد.

وی ادامه داد: شهید کرامت‌الله کاتبی، فرزند عباس، متولد ۱۷ مرداد ۱۳۳۹ بوده که در جریان عملیات بیت‌المقدس در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۶۱ و در حالی که تنها ۲۲ سال از بهار زندگی‌اش گذشته بود در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید.

توکل اضافه کرد: شهید سیدمحمود موسوی‌نژاد، فرزند سیدمحمدعلی و متولد ۱۰ دی ماه ۱۳۴۴ بوده که در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۳۶۱ در سن ۱۷ سالگی و در جریان عملیات بیت‌المقدس در منطقه عملیاتی فکه به همرزمان شهیدش پیوست.

وی بیان کرد: ۲ نفر از این شهیدان بسیجی و یک نفر نیز پاسدار بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه جهرم با تبریک و تسلیت به خانواده این شهدای دفاع مقدس و مردم شهرستان جهرم گفت: زمان تشییع این سه شهید دفاع مقدس به زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار