مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

میزبانی چهارمحال و بختیاری از 6 شهید دفاع مقدس

«منوچهر ذوالفقاری» گفت: استان چهارمحال و بختیاری میزبان چهار شهید گمنام و دو شهید شناسایی شده است که شهدای گمنام در دانشکده فنی دختران شهرکرد، دانشکده فنی دختران جونقان و دهستان شوراب صغیر تدفین می‌شوند و دو شهید شناسایی شده نیز متعلق به شهرستان‌های بروجن و لردگان هستند.
کد خبر: ۳۵۱۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶ - 23June 2019

«منوچهر ذوالفقاری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در شهرکرد اظهار داشت: پیکرهای مطهر 150 شهید دفاع مقدس که به تازگی تفحص شده و به آغوش میهن اسلامی بازگشته‌اند، پنجشنبه 6 تیر از ساعت 9 صبح از مقابل دانشگاه تهران به سمت معراج الشهدا با حضور پر شور مردم شهیدپرور و با سخنرانی حجت‌الاسلام «ابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضائیه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه از این تعداد 116 شهید گمنام هستند و هویت 34 شهید شناسایی شده، ابراز داشت: مراسم وداع با شهدا روز چهارشنبه 5 تیر در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه مراسم تشییع شهدای گمنام به غیر از تهران در 10 استان دیگر نیز برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: استان چهارمحال و بختیاری میزبان 4 شهید گمنام و 2 شهید شناسایی شده است که شهدای گمنام در دانشکده فنی دختران شهرکرد، دانشکده فنی دختران جونقان و دهستان شوراب صغیر تدفین می‌شوند و 2 شهید شناسایی شده متعلق به شهرستان های بروجن و لردگان هستند.

ذوالفقاری گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته شهدا در روز جمعه با ورود به استان مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفته و جمعه شب مراسم شب وداع در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: تشییع 6 شهید گرانقدر دفاع مقدس در روز شنبه 8 تیر همزمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) در شهرکرد از ساعت 9 صبح و از مسیر امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) تا میدان 12 محرم برگزار و سپس شهید گمنام دانشکده فنی دختران شهرکرد تدفین و سایر شهدا به شهرستان های سامان، فارسان، بروجن و لردگان منتقل می شوند.

این مسئول عنوان کرد: مراسم شب وداع در شهرستان‌ها، شنبه شب و مراسم تشییع یکشنبه 9 تیر از ساعت 9 صبح برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار