فرمانده سپاه قروه:

کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان، کنگره‌ای ماندگار و عزت‌بخش است

«محمدرضا مومنی» گفت: کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان کنگره‌ای ماندگار، و عزت بخش است و زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و ما در اقتدا به مولا و رهبر خود همواره در تلاش هستیم تا یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم.
کد خبر: ۳۵۱۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶ - 23June 2019

کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان، کنگره‌ای ماندگار و عزت‌بخش استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سرهنگ «محمدرضا مومنی» فرمانده سپاه قروه در گفت‌وگو با «خبرگزاری بسیج»، با بیان اینکه کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان کنگره‌ای ماندگار، و عزت‌بخش است، اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و ما در اقتدا به مولا و رهبر خود همواره در تلاش هستیم تا یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم.

وی با بیان این‌که در کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان تجدید میثاقی دوباره با شهدای هشت سال دفاع مقدس صورت می‌گیرد، افزود: امروز یک‌بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید پیمان خواهیم کرد و یاد و خاطره شهدای مظلوم استان کردستان را گرامی می‌داریم.

فرمانده سپاه قروه با اشاره به اقتدار رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: دشمن سال‌هاست که در حال دشمنی با ایران اسلامی است و امروز می‌بینیم که رهبر معظم انقلاب با اقتدار در برابر دشمنان این مرز و بوم ایستاده‌اند.

وی به عظمت شهدای انقلاب اسلامی و استان کردستان اشاره کرد و بیان داشت: رزمندگان استان کردستان در برابر ایادی استکبار و مزدوران ضدانقلاب ایستادگی کردند و نام کردستان را در تاریخ ایران اسلامی ماندگار ساختند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار