در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) صورت می‌گیرد؛

میزبانی شیراز از پیکر مطهر 10 شهید دفاع مقدس و مدافع حرم

مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری از پیکر‌های مطهر 10 شهید گمنام و بانام دفاع مقدس و مدافع حرم ‌در استان فارس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۱۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱ - 23June 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس میزبانی شیراز از پیکرمطهر10 شهید گمنام و با نام دفاع مقدس و مدافع حرماز شیراز، در آستانه فرا‌رسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، پیكرهای مطهر ۱۰ تن از شهدای تازه تفحص شده گمنام و با نام دوران دفاع مقدس و مدافع حرم وارد استان فارس خواهد شد.

مراسم استقبال از پیكرهای مطهر این شهدای گمنام و با نام در روز پنج‌شنبه، ۶ تیرماه جاری در فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز برگزار می شود.

مراسم شبی با شهدا نیز همزمان با یادواره شهدای مدافع حرم استان فارس در تاریخ پنج‌شنبه  ۶ تیر بعد از نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین (ع) شیراز برگزار می شود.

مراسم تشییع پیكرهای مطهر شهدا در شیراز نیز در تاریخ جمعه، ۷ تیرماه بعد از اقامه نماز جمعه در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) اجرا خواهد شد.

همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق (ع) نیز مراسم وداع با شهدا در شامگاه جمعه ۷ تیر بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.

در ادامه مراسم تدفین و خاكسپاری پیكرهای مطهر این شهدا نیز در ساعت ۹ صبح شنبه  ۸ تیرماه جاری مصادف با سالروز رئیس مكتب جعفری، امام جعفرصادق(ع) در بوستان شهروند شیراز واقع در بلوار اتحاد و یک شهید گمنام نیز روز یکشنبه در پادگان انصارالحجه (عج) فسا  خاکسپاری خواهد شد.

همچنین قرار است شهدای بانام تفحص شده دوران دفاع مقدس نیز در روز شنبه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق در شهرستانهای جهرم، لامرد و استهبان تشییع و خاکسپاری صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار