مدیرکل بنیاد شهید مازندران:

خدمت به ایثارگران یک توفیق بزرگ و ارزش معنوی است

«هدایت مظلومی» گفت: خدمت به ایثارگران یک توفیق بزرگ و ارزش معنوی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۳۵۱۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷ - 23June 2019

خدمت به ایثارگران یک توفیق بزرگ و ارزش معنوی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران امروز ضمن دیدار با جانباز 60 درصد «علی عرب» در روستای پاشاکلا و جانباز 55 درصد «عسگری قدیری» در کیامحله جویبار و والدین و همسر شهید «کریم ولی‌زاده» روستای سیدمحله ساری و همچنین خانواده شهید «عیسی افضلی» با بیان اینکه خدمتگزار خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستیم، اظهار داشت: خدمت به ایثارگران یک توفیق بزرگ و ارزش معنوی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خدمت به ایثارگران زمانی ارزشمند است که با رضایت همراه باشد، عنوان کرد: خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان، تکیه‌گاه و پشتوانه محکمی برای بنیاد شهید به شمار می‌روند.

مظلومی ایثارگران را حامیان واقعی نظام دانست و عنوان کرد: امروز شهدای گرانقدر، جانبازان عزیز و آزادگان سرافراز، بزرگترین افتخار کشور ما هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه حفظ حرمت و آبروی ایثارگران بر همه ما واجب است، گفت: شهدا و ایثارگران برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، جانفشانی کردند و آرامش امروز ما مرهون دلاورمردی جوانان برومند و شجاع این سرزمین است.

وی پیگیری مشکلات ایثارگران را یکی از وظائف بنیاد شهید عنوان کرد و متذکر شد: حل مسائل، تسهیل در کار، رسیدگی به موقع به مشکلات، پاسخگو بودن در مقابل مسائل آنان، از مولفه‌های خدمت‌رسانی به ایثارگران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها