مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

بدون حضور مردم محکوم به شکست هستیم

سردار «عبدالله ملکی» گفت: مردم با بصیرت پشتوانه‌های نظام هستند و اگر این مردم در صحنه نباشند ما محکوم به شکست هستیم.
کد خبر: ۳۵۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱ - 23June 2019

بدون حضور مردم با بصیرت محکوم به شکست هستیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در حاشیه برگزاری کنگره 5400 شهید کردستان در گفت‌وگو با شبکه استانی کردستان، به نقش مردم، رزمندگان و پیش مرگان مسلمان کرد در دفاع مقدس و حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، اظهار داشت: اوج زیبایی حرکت مردم کردستان در دفاع از ولایت‌ و عشق‌بازی با نظام در 22 اردیبهشت 88 به زیبایی و با شکوه خاصی نمایان شد.

وی با اشاره به حضور 28 ساله خود در این استان در مسئولیت‌های مختلف، گفت: استان کردستان دارای 230 کیلومتر مرز بوده و مردم این استان در کنار رزمندگان بومی و غیر بومی به خوبی از مرزهای کشور دفاع می‌کردند.

ملکی همچنین به مشکلاتی که گروهک‌های ضد انقلاب برای مردم این منطقه ایجاد می‌کردند اشاره کرد و بیان داشت: در کنار این مشکلات، بمباران‌های رژیم بعثی عراق در مناطق مرزی این استان نیز مشکلات و آوارگی برای مردم بوجود آورده بود که این مردم توانستند با روحیه زیبای صبوری و مقاومت تحمل کنند.

این مسئول وجود 5400 شهید، بیش از 9 هزار جانباز و بیش از 800 آزاده کردستانی را نشان دینمداری مردم عنوان کرد و افزود: همچنین حضور مردم شیعه و سنی در کنار رزمندگان این استان در یک سنگر در مناطق عملیاتی جنوب نشان دهنده وحدت و اتحاد بوده است.

وی برگزاری کنگره 5400 شهید کردستان را یادبودی برای شهدای بومی و غیر بومی و به ویژه پیش مرگان مسلمان کرد دانست و ابراز داشت: مردم در زمان بمباران‌ها و پیش‌روی‌هایی که رژیم بعث عراق داشت، ضمن حمایت از رزمندگان، مقاومت چشمگیری داشتند.

این مسئول به ذکر خاطراتی از همرزمان شهید کرد، پرداخت و از سردار شهید «ابراهیم مرادی» به نیکی یاد کرد و با اشاره به دیداری که با مادر این شهید داشت، اضافه کرد: این مادر شهید یک عظمتی برای انقلاب و نظام است.

وی ادامه داد: مردم با بصیرت پشتوانه‌های نظام هستند و اگر این مردم در صحنه نباشند ما محکوم به شکست هستیم.

ملکی جوانان کرد را با غیرت و دوستدار نظام معرفی کرد و با اشاره به اینکه شهدا اهل معرفت بودند و راه انبیاء الهی را پیگیری می‌کردند، امنیت امروز را حاصل خون شهدا دانست و متذکر شد: جوانان راه و اندیشه و تفکر شهدا را ادامه بدهند.

این مسئول برگزاری کنگره‌های شهدا را یکی از راه‍های انتقال معارف شهدا به جوانان عنوان کرد و گفت: جوانان با الهام گرفتن و توجه به وصیت‌نامه‌های شهدا از اهداف شهدا پاسداری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار