نماینده مردم بندر انزلی در مجلس:

تحرکات آمریکایی‌ها از چشمان تیزبین نیروهای سپاه پنهان نمی‌ماند

«حسن خسته‌بند» با اشاره به موضوع ساقط شدن پهپاد فوق‌ پیشرفته آمریکایی‌ها توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: تحرکات آمریکایی‌ها از چشمان تیزبین نیروهای سپاه پنهان نمی‌ماند.
کد خبر: ۳۵۱۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲ - 23June 2019

تحرکات آمریکایی‌ها از چشمان تیزبین نیروهای سپاه پنهان نمی‌ماندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «حسن خسته‌بند» نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «تسنیم»، ضمن تقدیر و تشکر از اقدام سپاه پاسداران در ساقط کردن پهپاد جاسوسی فوق پیشرفته آمریکایی‌ها، اظهار داشت: آمریکایی‌ها باید بدانند هیچ حرکت تجاوزکارانه آنان در داخل مرز‌های کشورمان از چشمان تیزبین نیرو‌های مرزبانی و سپاه پاسداران پنهان نمی‌ماند.

وی با بیان اینکه پهپاد سرنگون شده آمریکایی‌ها بر اساس اظهارات مقامات این کشور، رادارگریز و فوق‌پیشرفته بوده است، عنوان کرد: مرز‌های آبی، خاکی و هوایی جمهوری اسلامی ایران خط قرمز نیرو‌های دفاعی کشورمان است و با متجاوزان به حریم آن‌ها شدیداً برخورد می‌شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه تمامی نیرو‌های آمریکا که در منطقه خاورمیانه حضور دارند در تیررس سپاه پاسداران قرار داشته و به‌خوبی رصد می‌شوند، افزود: آمریکایی‌ها ادعا می‌کنند ایران پهپاد جاسوسی آنان را در مرز‌های بین‌المللی ساقط کرده است در حالی‌که این سخن ادعایی بیش نیست.

خسته‌بند وجود لاشه پهپاد آمریکایی در خاک کشورمان را دلیلی محکم برای رد اظهارات مقامات این کشور دانست و تصریح کرد: عمل شجاعانه فرزندان سپاه پاسداران نشانگر اقتدار ایران اسلامی بود و هوشیاری شبانه‌روزی سرباران این مرز و بوم را در حراست از مرز‌های خاکی، دریایی و هوایی به رخ دشمنان کشاند.

وی سرنگونی هواپیمای جاسوسی آمریکا را در حقیقت تودهنی محکم ایران اسلامی علیه سردمداران این کشور دانست و گفت: در کنار اقدام دفاعی شجاعانه سپاه پاسداران در برابر این تجاوز آشکار، جمهوری اسلامی ایران باید شکایت خود را از آمریکایی‌ها از طریق سازمان ملل متحد مورد پیگیری قرار دهد.

نماینده بندرانزلی در مجلس با اشاره به همراهی و برخی کشور‌های عرب با سیاست‌های آمریکا در منطقه افزود: اقدام تجاوزکارانه پهپاد آمریکایی از داخل خاک کشور‌های عرب منطقه انجام شده و امیدواریم سران حکومت‌های مرتجع به این کارشان ادامه ندهند و از گذشته خود درس عبرت بگیرند.

انتهای پیام‌/ 113

نظر شما
پربیننده ها