سردار سلیمانی:

نیروی انتظامی با کشف حجاب در خودرو، اماکن عمومی و معابر برخورد می‌کند

جانشین فرمانده ناجا گفت: یکی از جرایم، کشف حجاب در معابر عمومی است و ناجا با کشف حجاب در خودرو، اماکن عمومی و معابر برخورد خواهد کرد.
کد خبر: ۳۵۱۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵ - 23June 2019

نیروی انتظامی با کشف حجاب در خودرو، اماکن عمومی و معابر برخورد می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «ایوب سلیمانی» جانشین فرمانده نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیروهای مسلح برای دفاع از سرزمین و کشور به مردم متکی است، اظهار داشت: بدون همکاری مردم نمی‌توان مأموریت‌ها را انجام داد از اینرو تأمین امنیت حق و حقوق مردم وظیفه اساسی ناجا است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شرایط خوب است، گفت: با تأکیدات موجود قطعاً در آینده نزدیک برخی مشکلات قابل رفع است.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه اگر با جرمی و تخلفاتی مواجه شدیم به اقتضای نوع جرم، برخوردهای متفاوت صورت خواهد گرفت، گفت: انگیزه برای خدمت به مردم زیاد است و همه سازماندهی‌ها برای این است که مردم در سفر به تفرجگاه‌ها احساس امنیت کنند.

سردار سلیمانی با اظهار اینکه با بی‌نظمی و ناهنجاری در اماکن تفرجگاهی برخورد خواهد شد، گفت: با جرایم و متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه شمار زیادی مسافران و گردشگران برای بهره‌مندی از جاذبه‌ها به شمال سفر می‌کنند ، گفت: همکاری همه سازمان‌های ذیربط برای برقراری آرامش و امنیت با نیروی انتظامی امری ضروری است.

وی ادامه داد: با مجموعه‌های مختلف از جمله وزارت کشور هماهنگی‌های لازم صورت گرفت و از بعد از عید فطر تاکنون، خدمات دهی در طرح‌های دریا انجام می‌شود که منجر به رضایت نسبی مردم شده است.

سردار سلیمانی ارتقاء شاخص‌های مربوط به امنیت، کاهش حوادث و سوانح ترافیکی، پیشگیری از سرقت، کاهش مزاحمت و تعرض را از جمله برنامه‌های ناجا بیان کرد و گفت: طرح دریا قرار بود از ۲۰ خرداد رسماً شروع شود که نیروی انتظامی از ۱۳ خرداد پای کار بوده است.

وی درباره امنیت اخلاقی و تکلیف نیروی انتظامی در این زمینه گفت: طبق قانون نیروی انتظامی موظف است با هر جرم مشهودی در جامعه برخورد کند و رفتارهای پرخطر رصد و پیگیری می‌شود.

سردار سلیمانی ادامه داد: یکی از جرایم، کشف حجاب در معابر عمومی است و ناجا با کشف حجاب در خودرو، اماکن عمومی و معابر برخورد خواهد کرد.

جانشین نیروی انتظامی متذکر شد: همچنین هرگونه رفتارهای هتاکانه در معابر عمومی مورد برخورد قرار می‌گیرد و انتظار ما از دستگاه‌های مختلف مسئولیت پذیری است.

وی با اشاره به اجرای طرح دریا در مناطق ساحلی متذکر شد: مجریان طرح‌های دریا باید به وظایف قانونی و توصیه‌های پلیس توجه داشته باشند و جرایم و تخلفات را به پلیس اطلاع دهند.

سردار سلیمانی خواستار شناسنامه‌دار شدن تفرجگاه‌ها شد و گفت: در حال حاضر تعداد کمی از تفرجگاه‌ها شناسنامه دار هستند و متولیان امور باید پاسخگو باشند؛ پلیس میزان آمادگی و مسئولیت پذیری مجموعه را در طرح دریا و تفرجگاه‌ها بررسی و ارزیابی می‌کنند.

جانشین فرمانده ناجا درباره مهمترین مشکلات چالش‌های طرح دریا خاطرنشان کرد: پلیس مانع کسب و کار و درآمد بخش خصوصی نیست و انتظار داریم به مقررات و قوانین کشور تن دهند و همکاری لازم داشته باشند.

وی با بیان اینکه با مشکل خاصی در پلاژهای خصوصی مواجه نیستیم، گفت: با مذاکرات و هماهنگی‌های صورت گرفته برخی مشکلات جزئی در روزهای آتی حل می‌شود و اگر لازم باشد مجموعه‌های خصوصی متخلف تعطیل می‌شوند و یا مورد پیگیرد قضایی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها