استاندار مازندران:

توسعه در گروی امنیت پایدار است

احمد حسین‎زادگان گفت: توسعه در گروی امنیت پایدار است و امروز توازن بین امنیت و توسعه با اهتمام همه نیروهای تلاشگر در این حوزه برقرار است.
کد خبر: ۳۵۱۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱ - 23June 2019

توسعه در گرو امنیت پایدار استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «احمد حسین زادگان» استاندار مازندران امروز در همایش عمومی فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی استان مازندران اظهار داشت: توسعه در گرو امنیت پایدار است و امروز توازن بین امنیت و توسعه با اهتمام همه نیروهای تلاشگر در این حوزه برقرار است.

وی افزود: نیروی انتظامی در سال‌های اخیر در راستای ماموریت‌های خود متحول شده است لیکن در مقاطعی چون تعطیلات نوروز به دلیل حجم بالای حضور گردشگران در استان و تنوع ماموریت‌های نیروی انتظامی باید امکانات این حوزه تقویت شود.

حسین زادگان ادامه داد: در حوزه‌های توسعه ای نظیر گردشگری و سرمایه‌گذاری، رونق تولید و صادرات بدون نقش آفرینی نیروی انتظامی و تامین امنیت نمی‌توان به توفیق دست یافت.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز تعامل خوبی بین دستگاه‌های اجرایی و نیروی انتظامی در ماموریت‌ها و مسایل مشترک همکاری در استان وجود دارد، تصریح کرد: امروز نمی توانیم بدون مشارکت مردم، مسایل و مشکلات پیش رو را حل کنیم و باید مردم را در قالب سمن‌ها، ظرفیت‌های دانش آموزی، رسانه ای و فرهنگی به صحنه بیاوریم.

استاندار مازندران در پایان گفت: بحث پلیس هوشمند و اجتماع محور نشانگر آن است که این تحول در نیروی انتظامی در سال‌های اخیر روی داده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار