اولین دوره "یاوران صبور" در شیراز برگزار شد

اولین دوره "یاوران صبور" ویژه همسران شاهد و ایثارگر در شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳ - 01December 2014

اولین دوره

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شیراز، کرامت الله حیدرنژاد در اولین طرح آموزشی، فرهنگی همسران شاهد و ایثارگر با عنوان یاوران صبور اظهار داشت: زنان ما چه در دوران دفاع مقدس چه بعد از آن، با رهبری و هدایت امام راحل(ره) و در ادامه، رهبری امام خامنهای(مدظله) رسالت خود را به خوبی نشان دادند.

وی تاکید کرد: اتفاق خوبی که این روزها در شیراز شاهدیم، انسجام گروهی بین چند سازمان مسئول با محوریت امور بانوان استانداری است و این برنامه، شروعی باشد برای یک برنامه سراسری در کشور برای الگو سازی خانوادههای محترم شاهد و ایثارگر برای جامعه.

معاون بنیاد شهید فارس تصریح کرد: در این مسیر، باید همسران و خانوادههای شاهد و ایثارگر را در فرهنگسراها و مراکز اینچنینی متمرکز و خدمات آموزشی و فرهنگی و ورزشی را به آنها ارایه داد.

در ادامه، مسئول امور بانوان استانداری فارس گفت: همسران شهدا و جانبازان، الگوی جامعه هستند و الگو بودن، وظایفی فراتر از بقیه به عهده میگذارند.

سیده معصومه دستغیب افزود: تدوین یک برنامه برای همسران شهدا، جانبازان و ایثارگران، یک اولویت مهمی است تا اول به عنوان فرد، و بعد خانواده را پر از شادی و رضایتمندی از زندگی کنند. خانوادههای شاهد و ایثارگر باید بچهها را به بهترین نحو به عنوان الگوی جامعه تربیت کنند و امید و امیدواری را در دل خود، خانواده و جامعه زنده نگه دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار