مسئول مشارکت زنان در حفظ آثار دفاع مقدس لرستان خبر داد؛

برگزاری دومین جلسه مشترک شورای راهبردی زنان دفاع مقدس

«روح‌انگیز جهان‌افروز» از برگزاری دومین جلسه مشترک شورای راهبردی زنان دفاع مقدس در هفته بزرگداشت حجاب و عفاف خبر داد و گفت: این جلسه با حضور نمایندگان ادارات و دستگاه‌های استانی در دفتر معاونت سیاسی استانداری لرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۱۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴ - 24June 2019

دومین جلسه مشترک شورای راهبردی زنان دفاع مقدس برگزار می‌شود

«روح‌انگیز جهان‌افروز» مسئول مشارکت زنان حفظ  آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم‌آباد، با اشاره به در پیش بودن هفته حجاب و عفاف اظهار داشت: دشمنان ما تمام توان خود را به کار گرفته‌اند و با تبلیغات گسترده، سعی در کم رنگ کردن حجاب و عفاف در جامعه ایران دارند.

وی با بیان اینکه حجاب یک فریضه و تکلیف دینی است، افزود: در آیات و روایات فراوانی صراحتاً به مسئله حجاب و عفاف تأکید شده است.

جهان افروز گفت: تمامی ارگان‌ها و نهادهای انقلابی وظیفه دارند نسبت به مسئله حجاب احساس وظیفه کنند و با تمام توان برای ترویج  این فریضه تلاش کنند.

 مسئول مشارکت زنان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان از برگزاری دومین جلسه مشترک شورای راهبردی زنان دفاع مقدس در هفته بزرگداشت حجاب و عفاف خبر داد و تصریح کرد: این جلسه با حضور نمایندگان ادارات و دستگاه‌های استانی در دفتر معاونت سیاسی استانداری لرستان برگزار می‌شود.  

انتهای پیام/   

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار