دیدار مدیرکل حفظ آثار خراسان رضوی با جانشین فرمانده قرارگاه شهید برونسی

سردار «یوسفعلی‌­زاده» در دیدار با سردار «غفورپور» حمایت قرارگاه شهید برونسی را از راه‌­اندازی دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مشهد خواستار شد.
کد خبر: ۳۵۱۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰ - 24June 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌­زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی امروز با سردار سرتیپ دوم پاسدار «مجتبی غفورپور» جانشین فرمانده قرارگاه اجتماعی - امنیتی شهید برونسی دیدار کرد.

سردار یوسفعلی‌­زاده در این دیدار به تشریح مأموریت­‌های اداره‌­کل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس استان پرداخت و در ادامه در خصوص احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان و تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس به عنوان اولویت‌­های کاری این اداره‌­کل مطالبی را ارائه کرد.

وی سپس راه­‌اندازی دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس در شهرستان­‌ها را در دوره مدیریتی جدید یکی از اقدامات مؤثر در پیگیری بهتر مأموریت­‌های اداره­‌کل در سطح استان دانست و خواستار حمایت سردار «غفورپور» از راه‌­اندازی این دفتر در شهر مشهد شد.   

سردار غفورپور نیز در ادامه این دیدار، حمایت قرارگاه اجتماعی - امنیتی شهید برونسی را از راه‌­اندازی دفتر نمایندگی حفظ آثار مشهد اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها