دادستان نظامی مازندران:

کاهش تخلفات در نیروهای مسلح به کاهش جرم کمک خواهد کرد

«رحیم رحیمی میلاشی» با بیان اینکه طبق اصول قانون اساسی رسیدگی به جرایم نیروهای مسلح بر عهده سازمان قضایی است، گفت: اگر از تخلفات در نیروهای مسلح جلوگیری کنیم به کاهش جرم کمک خواهیم کرد.
کد خبر: ۳۵۱۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ - 24June 2019

کاهش تخلفات در نیروهای مسلح به کاهش جرم کمک خواهد کرد / رسیدگی به جرایم نیروهای مسلح بر عهده سازمان قضایی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «رحیم رحیمی میلاشی» دادستان نظامی مازندران پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه نیروهای مسلح حافظ امنیت کشور هستند، اظهار داشت: طبق اصول قانون اساسی رسیدگی به جرایم نیروهای مسلح بر عهده سازمان قضایی است.

وی افزود: تمام حقوق و وظایف دادستان عمومی استان به دادستان نظامی نیز محول شده که حفظ حقوق شهروندی، پیگیری جرایم، کشف جرم، تعقیب مجرمان و پیشگیری از جمله وظایف است.

رحیمی میلاشی اصلاح، تربیت و پیشگیری از وقوع جرم و مبارزه با قاطع با جرایم از اهداف قاطع سازمان قضایی نیروهای مسلح بیان کرد و گفت: برای کاهش جرایم، پیشگیری از وقوع در مرحله اول ماموریت‌ها قرار داده ایم و این ریشه در قرآن کریم دارد.

این مسئول گفت: مجازات کیفری فقط ۱۰ درصد جرایم را کمتر می‌کند از اینرو، پیشگیری از وقوع جرم را در دستور کار قرار دادیم و همه وظیفه داریم در ماموریت اصلی برای کاهش جرم برنامه ریزی کنیم.

دادستان نظامی مازندران متذکر شد: اگر از تخلفات در نیروهای مسلح جلوگیری کنیم به کاهش جرم کمک خواهیم کرد و بیش از ۸۰ پژوهش در زمینه پیشگیری از وقوع جرم صورت گرفته است.

وی با اظهار اینکه نیروهای مسلح ایران با دیگر نیروهای مسلح فرق می‌کنند گفت: نیروهای مسلح باید در همه زمینه‌ها با دیگران تفاوت داشته باشند زیرا تحت مدیریت و رهبری فقیه جامع الشرایط خدمت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار