معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی:

مراسم استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام باید به بهترین نحو برگزار شود

«ولی‌الله حیاتی» گفت: مراسم استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام در شهرستان‌های استان خراسان شمالی باید به بهترین نحو ممکن برگزار شود تا در شأن شهدای گران‌قدر باشد.
کد خبر: ۳۵۱۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲ - 24June 2019

ورود شهدای گمنام به خراسان شمالی بار دیگر مشق مقاومت و ایستادگی را آموزش می‌دهندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «ولی‌الله حیاتی» معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی امروز در جلسه هماهنگی مراسم تشییع شهدای گمنام استان که در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: مراسم استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام در شهرستان‌های استان خراسان شمالی باید به بهترین نحو ممکن برگزار شود تا در شأن شهدای گران‌قدر باشد.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های استان و شهرستان‌ها باید تمهیدات لازم را ببینند، گفت: نیروی انتظامی باید از بدو ورود پیکرهای مطهر شهدا به استان تا زمان خاکسپاری، تمهیدات نظامی و امنیتی لازم را ببینند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی ادامه داد: دستگاه‌های فرهنگی حتما در اطلاع‌رسانی و تزئین فضای عمومی شهر اقدامات لازم را انجام دهند؛ همچنین شهرداری‌های شهرهایی که در طول مسیر استقبال واقع شده‌اند و هم شهرداری مرکز استان، نهایت اهتمام را داشته باشند.

حیاتی بیان داشت: صداوسیما و رسانه‌های استان نیز در خصوص ورود شهدای گمنام و مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری شهدا اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهد تا آمادگی برای عموم مردم جهت استقبال از شهدای گمنام ایجاد شود.

وی تصریح کرد: امروز در شرایطی هستیم که در برابر توطئه‌های دشمنان و در رأس آن‌ها آمریکای جنایت‌کار، ایستادگی، مقاومت کرده‌ایم و ورود شهدای گران‌قدر به استان باعث می‌شود تا بار دیگر مشق مقاومت و ایستادگی را آموزش ببینیم شهدای گرانقدری که با ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان توانستند عزت و سربلندی ایران را به ارمغان بیاورند.

حیاتی ادامه داد: ما در این شرایط حساس کنونی بیش از هر زمان دیگر نیازمند تاسی به سیره، مکتب و مرام شهدا هستیم و این فضای عمومی را باید در سطح استان ایجاد کنیم، به یاری خداوند انقلاب اسلامی ما که 41 سال از عمر پربرکت آن می‌گذرد امروز می‌بینیم که با افتخار هرچه تمام‌تر پوزه قدرت‌های جهان را به خاک می‌مالد و سپاه پاسداران با شلیک قهرمانانه نیروهای غیورش به پهباد آمریکایی بار دیگر عزت و اقتداری از نوع عزت و اقتداری که شهدا برای ما به یادگار گذاشتند یادآوری می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها