امام جمعه شهر کاظم‌آباد در گفت‎وگو با دفاع‎پرس:

راه سعادت در عمل به توصیه‌های شهدا است

حجت‎الاسلام والمسلمین حبیب‌الله مختارآبادی گفت: اگر در کلاس درس شهدا بنشینیم و توصیه‌ها و سفارش‌های این عزیزان را مبنای اصولی زندگی خود قرار دهیم، راه سعادت را طی کرده‌ایم.
کد خبر: ۳۵۱۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴ - 24June 2019

حجت‎الاسلام والمسلمین «حبیبالله مختارآبادی» امام جمعه شهر کاظم آباد در گفت‎وگو با خبرنگار دفاعپرس از کرمان اظهار داشت: پانزدهمین یادواره شهدای شهر کاظم آباد و یادواره دو شهید گمنام جمعه هفت تیر همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق (ع) در مسجد ولی عصر(عج) این شهر برگزار میشود.

وی افزود: هر ساله با برگزاری یادواره شهدا و برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس به معرفی شهدای این شهر پرداخته شده است و امسال نیز با برپایی نمایشگاه، روایت گری و اجرای برنامه های فرهنگی این مراسم برگزار خواهد شد.

مختارآبادی با بیان اینکه نسل جوان نیاز دارد که با سیره رفتاری شهدا آشنا شود ادامه داد: یکی از راههای معرفی شهدا برگزاری یادوارهها است که زمینه برگزاری این مراسم معنوی را خود مردم فراهم میکنند و خود مردم مستقیماً در برگزار کردن آن فعال هستند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر اینکه خرمشهرها در پیش داریم و باید آماده باشیم و اراده ها را تقویت کنیم گفت: با برگزاری یادواره ها در کلاس درس شهدا حضور داریم و اگر توصیهها و سفارشهای این عزیزان را مبنای اصولی زندگی خود قرار دهیم، راه سعادت را طی کردهایم.

مختارآبادی بیان داشت: وقتی حضور پرشور مردم در برگزاری یادواره شهدا را شاهد هستیم و اینکه مخاطبین اصلی جوانان میباشند، باید سعی کنیم این مراسم معنوی را پربارتر برگزار کنیم.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن دهه کرامت، افزود: همزمان با دهه کرامت، مراسم زیر سایه خورشید در جوار حرم مطهر شهدای گمنام این شهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار