وزیر دفاع:

اقدام پدافند هوایی در سرنگونی پهپاد آمریکا غرورآفرین بود

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: اقدام پدافند هوایی در سرنگونی پهپاد آمریکایی غرور ایرانی‌ها را برانگیخت و نشان داد که نظام جمهوری اسلامی در حراست از منافع ملی خود هرگز مماشات و مسامحه نخواهد کرد.
کد خبر: ۳۵۱۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴ - 25June 2019

اقدام پدافند هوایی در سرنگونی پهپاد آمریکا غرور آفرین بودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» صبح امروز (سه‌شنبه) در جمع کارکنان ستاد وزارت دفاع به مناسبت ایام سالروز شهادت مصطفی چمران با اشاره به شیوه‌های تفکر و خصائص منحصر به فرد این شهید سرافراز انقلاب اسلامی اظهار داشت: دکتر مصطفی چمران یکی از معجزات انقلاب اسلامی بود که در دوران کوتاه تصدی خود در وزارت دفاع، منشأ خدمات و اثرات بی بدیلی شد.

سرتیپ حاتمی با اشاره به حضور شهید چمران در عرصه‌های مختلف علمی و عملی و پیاده‌ساز رزم نوین در سنگرهای مختلف بیان کرد: شهید چمران از ابتدا با پشت پا زدن به همه ظواهر دنیا و تعلقات دنیوی مسیری را انتخاب کرد و ادامه داد که تاریخ او را همواره به عنوان یک دانشمند، مجاهد، سیاستمدار، هنرمند و مدیر خواهد شناخت.

وزیر دفاع با بیان تفکر مدیریتی چمران در دوران تصدی کوتاه‌مدت خود در وزارت دفاع تصریح کرد: مصطفی چمران در هنگامی مسئولیت خطیر وزارت دفاع را به عهده گرفت که ایران اسلامی هنوز با کشمش‌های سیاسی و سنگ‌اندازی گروهک‌هایی همچون منافقین با چالش‌های جدی مواجه بود.

وی در همین زمینه ادامه داد: شهید چمران در مواجه با فتنه‌هایی همچون انحلال ارتش از سوی منافقین و ضد انقلاب و از طرفی رسیدگی و ساماندهی به قراردادهای خارجی که به خاطر جنگ و مسائل سیاسی در صدد تغییر ماهیت آن بودند با عقلانیت، تدبیر و دوراندیشی و با نگاه به تهدیدات آینده توانست وزارت دفاع را ساماندهی و در مسیر صحیح هدایت کند.

وزیر دفاع با اشاره به یکی از نکات برجسته مدیریتی در عملکرد شهید چمران بیان کرد: پایه‌گذاری تفکر راهبردی تکیه بر توان داخلی، قطع وابستگی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی از زمان شهید چمران در بدنه وزارت دفاع شروع شد و بر این اساس پیشرفت‌های خطیر امروز عرصه دفاعی مرهون اینگونه تفکرات و هدایت‌های عالمانه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری است.

امیر حاتمی در همین زمینه افزود: دشمنان امروز ایران اسلامی با اطلاع کامل از قدرت دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی از انجام هرگونه تحرک نظامی عاجزند و این استیصال و درماندگی به دلیل پشتوانه دفاعی مستحکم برآمده از مقاومت و ایستادگی جوانان شهید، مدافعان حرم و فرماندهانی همچون شهید چمران است.

وزیر دفاع با اشاره به انهدام پهپاد آمریکایی در آب‌های خلیج فارس بوسیله سامانه پدافند هوایی تمام ایرانی ساخت متخصصان داخلی بیان کرد: این اقدام پدافند هوایی در سرنگونی پهپاد آمریکایی غرور ایرانی‌ها را برانگیخت، مایه عزت و شرف ملت ایران شد و نشان داد که نظام جمهوری اسلامی ایران در حراست از منافع ملی خود هرگز مماشات و مسامحه نخواهد کرد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها