فرمانده سپاه نکا:

پیکر شهید مدافع حرم «ابراهیم عشریه» در نکا تشییع می‌شود

«مجیدرضا شعبانی» گفت: در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) پیکر شهید مدافع حرم «ابراهیم عشریه» در نکا تشییع خواهد شد.
کد خبر: ۳۵۱۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ - 25June 2019

پیکر شهید مدافع حرم «ابراهیم عشریه» در نکا تشییع می‌شود«مجیدرضا شعبانی» فرمانده سپاه نکا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، با اشاره به بازگشت پیکر شهید مدافع حرم «ابراهیم عشریه» به میهن اسلامی، اظهار داشت: پیکر این شهید بزرگوار پس از سه سال در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در زادگاهش شهرستان نکا تشییع خواهد شد.

وی با بیان اینکه با ورود پیکر این شهید بزرگوار به وطن، برنامه‌های در نقاط مختلف شهر تهران و قم در حال برگزاری است، گفت: شب گذشته دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) مراسم وداع با شهید را برگزار کردند.

شعبانی همچنین از حضور پیکر شهید در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح دانشگاه امام حسین (ع) خبر داد و افزود: این مراسم صبح امروز برگزار شد و پس از آن پیکر شهید به قم منتقل شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه محل کار و زندگی شهید در قم بوده است، اضافه کرد: برنامه وداع با شهید عشریه امشب در مسجد جمکران برگزار خواهد شد و همچنین صبح فردا مراسم وداع با پیکر شهید در مرکز علویون برگزار می شود.

فرمانده سپاه نکا با اشاره به اینکه غروب چهارشنبه پنجم تیر پیکر شهید عشریه به مسئولان سپاه استان تحویل داده می‌شود، یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و به درخواست مسئولان شهرهای مسیر، پیکر این شهید بزرگوار روز پنج‌شنبه ششم تیر در شهرهای سوادکوه شمالی، سیمرغ، میاندورود و بهشهر استقبال و تشییع خواهد شد.

شعبانی با بیان اینکه در شهرستان نکا نیز برنامه‌هایی در سطح مساجد برنامه ریزی شده است، خاطرنشان کرد: مراسم زیارت عاشورا با حضور شهید «ابراهیم عشریه» صبح جمعه هفتم تیر در مسجد امام رضا (ع) برگزار می شود.

وی زمان مراسم وداع با پیکر شهید عشریه را شامگاه جمعه هفتم تیر همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق (ع) در مصلای امام خمینی (ره) نکا اعلام کرد و متذکر شد: همچنین مراسم تشییع پیکر شهید با حضور مردم شهیدپرور ساعت 9 صبح شنبه هشتم تیر از سپاه شهرستان نکا به سمت گلزار شهدا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها