مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

انحراف از مسیر شهدا سرآغاز خسارت‌­های جبران­‌ناپذیر است

سردار «حسینعلی یوسفعلی‌­زاده» گفت: مملکتی که رهرو راه شهیدان باشد و با ثبات قدم در راه زنده نگهداشتن راه و آرمان شهدا گام بردارد موفق و پیروز خواهد بود و هر زمان از مسیر شهدا منحرف شد سرآغاز خسارت­‌های جبران‌­ناپذیر است.
کد خبر: ۳۵۱۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ - 25June 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، به دنبال میزبانی استان خراسان رضوی از پیکر مطهر 6 شهید گمنام دفاع مقدس جلسه ستاد تشییع این شهدای والامقام با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌­زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس این استان امروز در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی برگزار شد.

یوسفعلی­‌زاده در این جلسه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر به ثمر نشستن خون شهدا، اظهار داشت: اقتدار دفاعی امروز جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و جهاد مجاهدان حاصل شده و عزت ایران اسلامی در سطح داخلی، منطقه‌­ای و بین‌المللی نیز مدیون جانفشانی شهدا و ایثارگران است

وی افزود: علی­‌رغم عربده‌­کشی­‌هایی که استکبار جهانی دارد، اما این حقیقت را می­‌داند که اگر کوچکترین اقدامی علیه ایران اسلامی داشته باشد نظام مقدس جمهوری اسلامی با تکیه به خون شهدا و با اقتدار پاسخ کوبنده‌­ای به آنها خواهد داد.

این مسئول خاطرنشان کرد: ایران اسلامی کشوری نیست که با فریاد، تحریم و تهدید تن به سازش با استکبار بدهد. امروز نظام اسلامی با تکیه به داشته­‌های خود که ثمره مجاهدت غیور مردان این سرزمین است با سربلندی در مسیر اعتلای اسلام گام بر می­‌دارد و دشمنان انقلاب اسلامی نیز مجبور به کرنش در برابر جمهوری اسلامی هستند.

یوسفعلی‌­زاده گفت: مملکتی که رهرو راه شهیدان باشد و با ثبات قدم در راه زنده نگهداشتن راه و آرمان شهدا گام بردارد موفق و پیروز خواهد بود و شکست در قاموس این کشور معنا ندارد و هر زمان که از مسیر شهدا منحرف شد سرآغاز خسارت­‌های جبران‌­ناپذیر است.

در ادامه این جلسه، نمایندگان نیروهای مسلح و دستگاه‌های فرهنگی، به تشریح اقدامات و هماهنگی‌های تأمینی و تبلیغی جهت هر چه با شکوه بر گزار شدن مراسم استقبال از شهدای گمنام و حضور پیکر شهدای گمنام در حرم رضوی پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار