استاندار یزد:

کمیته طرح و برنامه حفظ آثار دفاع مقدس ایجاد شود

«محمد علی طالبی» با اشاره به ایجاد کمیته طرح و برنامه حفظ آثار دفاع مقدس گفت: این کمیته در کنار کمیته‌های هفت گانه، اعتبار لازم برای برنامه‌ها را پیش بینی کند و ابلاغ کند که از موازی کاری‌ها جلوگیری شود.
کد خبر: ۳۵۱۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ - 25June 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، «محمد علی طالبی» استاندار یزد در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه هفتم تیر، اظهار داشت: کمیته طرح و برنامه به کمیته های هفت گانه حفظ آثار اضافه شود که روند ارزیابی کیفی باشد.

وی افزود: کمیته طرح و برنامه بودجه، اعتبار لازم برای برنامه ها را پیش بینی کند و ابلاغ کند که از موازی کاری ها جلوگیری شود.

استاندار یزد با اشاره به مردمی بودن مرکز فرهنگی دفاع مقدس، بیان کرد: شهرداری و شورای شهر پیگیری کنند این مکان زودتر برای استفاده عموم مردم آماده شود.

همچنین سرتیپ دوم پاسدار «رضا هدایتی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد در ابتدای جلسه با قرائت دو دستور العمل این شورا، بیان کرد: همه سلایق و علاقه ها برای مرکز فرهنگی دفاع مقدس در نظر گرفته شده است چون از اکثر ادارات در کمیته های هفت گانه عضو وجود دارد.

وی در پایان خواستار به سرانجام رسیدن مصوبات قبلی این شورا، پاسخگویی ادارارت به دبیرخانه مناسبت های دفاع مقدس، تصویب بودجه موزه آرایی مرکز فرهنگی و همچنین تصویب بودجه برای کمیته های هفت گانه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار