فرماندار خاش:

شهیدان و جانبازان راه مبارزه با مواد مخدر در خط مقدم مقابله با دشمن‌اند

«صاحب‌گل صالحی» گفت: شهیدان و جانبازان راه مبارزه با مواد مخدر که در مبارزه با سوداگران مرگ، جان خود را به خطر می‌اندازند، در خط مقدم مقابله با دشمن‌اند.
کد خبر: ۳۵۱۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲ - 25June 2019

شهیدان و جانبازان راه مبارزه با مواد مخدر در خط مقدم مقابله با دشمن‌اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، «صاحب‌گل صالحی» فرماندار شهرستان خاش در دیدار با اعضای ستاد فرعی مبارزه با مواد مخدر خاش اظهار داشت: دشمنان در کشورهای همسایه به کشت و تولید انبوه مواد مخدر می‌پردازند و با هدف نابود کردن جوانان و سرمایه‌‎های انسانی ملت بزرگ ایران به وسیله عوامل خود نسبت به ترانزیت مواد مخدر به خاک کشورمان اقدام می‌کنند.

وی گفت: شهیدان و جانبازان راه مبارزه با مواد مخدر که در مبارزه با سوداگران مرگ، جان خود را به خطر می‌اندازند، در خط مقدم مقابله با دشمن‌اند.

صالحی بیان کرد: سران استکباری و افراد فریب خورده و دست نشانده‌ بیگانه با عرضه خرد و کلان مواد مخدر صنعتی و غیره نابود کردن نسل انقلاب و کشور را نشانه رفته‌اند.

فرماندار خاش ادامه داد: نیروهای نظامی، امنیتی، انتظامی و قضایی کشور با هوشیاری در صحنه حاضر بوده و با تهدیدات دشمنان به مقابله می‌پردازند که وجود چند هزار شهید و مجروح راه مبارزه با مواد مخدر گواه بر این مدعاست.

صالحی اظهار داشت: ایران همواره در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار داشته و در همین شهرستان خاش طی امسال افزون بر دو تن انواع مواد مخدر توسط نیروهای جان بر کف انتظامی کشف شده که به نسبت ماههای نخست سال قبل از 15 درصد رشد برخوردار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها