یاران صادق/

جزئیات مراسم وداع و تشییع ۱۵۰ شهید دوران دفاع مقدس در تهران

مراسم وداع با پیکرهای مطهر ۱۵۰ شهید دوران دفاع مقدس فردا و مراسم تشییع این شهیدان ۶ تیر با حضور مردم شهیدپرور تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۱۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸ - 25June 2019

جزئیات مراسم وداع و تشییع ۱۵۰ شهید دوران دفاع مقدس در تهرانبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم تشییع پیکر‌های مطهر ۱۵۰ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور خانواده‌های معظم شهدا و مردم شهیدپرور ساعت ۹ صبح روز پنج‌شنبه (۶ تیر)  از مقابل دانشگاه تهران به سمت معراج الشهدا برگزار می‌شود.

سخنران این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین «ابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضائیه خواهد بود. همچنین سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ مسوولیت برگزاری مراسم تشییع شهدای گمنام در تهران را بر عهده دارد.

بر این اساس، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در اطلاعیه‌ای با تسلیت و تعزیت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) از مردم شهیدپرور تهران جهت شرکت در این مراسم دعوت به‌عمل آورد.

گفتنی است، مراسم تشییع پیکرهای این شهیدان در استان‌های قم، مرکزی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، هرمزگان، بوشهر، اردبیل، تهران، گیلان، خوزستان و قزوین نیز برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، مراسم وداع با این شهدا فردا (چهارشنبه) بعد از نماز مغرب و عشاء در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها