پیکر شهید ابراهیم عشریه در دانشگاه امام حسین (ع) تشییع شد

دانشجویان و فرماندهان دانشگاه امام حسین (ع) صبح امروز پیکر شهید ابراهیم عشریه را بر روی دستان خود تشییع کردند.
کد خبر: ۳۵۱۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ - 25June 2019

تشییع پیکر شهید ابراهیم عشریه در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شدسردار حمید اباذری جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) در حاشیه تشییع پیکر شهید ابراهیم عشریه از شهدای مدافع حرم که صبح امروز با عنوان «سلام بر ابراهیم» در این دانشگاه برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه برای دفاع از حرم اهل بیت در سوریه دانشگاه امام حسین (ع) تا امروز شش شهید تقدیم کرده، اظهار داشت: شهید عشریه از فرماندهان بسیار سلحشور و عالی این دانشگاه بودند که در اواخر سال ۹۴ به سوریه اعزام و در اوایل سال ۹۵ در جنوب حلب شهید شد.

وی افزود: البته پیکر شهید عشریه در همان جا باقی ماند تا اینکه با گذشت بیش از سه سال شناسایی و به میهن بازگشت؛ البته این شش شهیدی که تقدیم کردیم از فرماندهان یا مربیان دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) بودند.

پیکر شهید عشریه روز سه شنبه مهمان مردم قم و حضرت معصومه (س) است و سپس طبق وصیت شهید پیکرش در شهرستان «نکا» خاکسپاری خواهد شد.

شهید ابراهیم عشریه، یکی از مربیان و اساتید تاکتیک فنون نظامی و فارغ‌التحصیل دانشگاه افسری امام حسین (ع) بود که به‌ عنوان مستشار نظامی سال ۹۴ به سوریه رفت و در منطقه «العیس» سوریه مفقودالاثر شد تا اینکه پیکر مطهر او بعد از گذشت سه سال از شهادتش در سوریه کشف و شناسایی و سپس به میهن اسلامی ایران بازگشت.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها