مسابقات انتخابی «سیزم» به میزبانی دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد

مسابقات انتخابی جهانی «سیزم» در بخش تکواندو امروز به میزبانی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۱۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰ - 25June 2019

مسابقات انتخابی «سیزم» به میزبانی دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، مسابقات تکواندوی نیرو‌های مسلح، انتخابی «سیزم» صبح امروز با شرکت ۷۰ نفر در هشت وزن در قالب تیم‌هایی از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) برگزار شد.

این رقابت‌ها با حضور سردار «حمید اباذری» مسئول هیئت تکواندوی نیرو‌های مسلح آغاز شد و نفرات برتر پس از انجام سه دوره رقابت با یکدیگر، اواخر مهر و اوایل آبان امسال به چین اعزام می‌شوند تا در مسابقات نهایی «سیزم» شرکت کنند.

بسکتبال، بولینگ، بوکس، کوهنوردی، دوچرخه‌سواری، گلف، جودو، نجات غریق، دو ماراتن، پیاده‌روی، چتربازی، راگبی، قایقرانی، تیراندازی، اسکی، فوتبال، سافتبال، شنا، تکواندو، میدان سه‌گانه، والیبال، والیبال ساحلی و کشتی، بخشی از رشته‌های ورزشی است که در مسابقات جهانی سیزم شرکت‌کنندگان از ۱۳۴ کشور با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

شورای بین‌المللی ورزش‌های نظامی شورای بین المللی شورای نظامی (CISM) که در سال ۱۹۴۸ تاسیس شده است، با هدف ارتقای فعالیت ورزشی و تربیت بدنی بین نیرو‌های مسلح به عنوان وسیله‌ای برای تقویت صلح جهانی، با شعار «دوستی از طریق ورزش» بر اساس سه رکن ورزش، آموزش و همبستگی، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها