در چهارمین جلسه روایتگری تخصصی دفاع مقدس بررسی شد؛

دلایل عدم موفقیت عملیات رمضان

دبیر کمیته پیام آوران ایثار با اشاره به برگزاری چهارمین جلسه روایتگری تخصصی دفاع مقدس یزد گفت: دلایل مخالفت و شروط تعیین شده امام خمینی (ره) از ورود نظامیان به خاک عراق در ابتدای جنگ و همچنین تجریه موفق عملیات‌های فتح المبین و بیت المقدس و عدم موفقیت در عملیات رمضان در این جلسه بررسی شد.
کد خبر: ۳۵۱۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲ - 25June 2019

دبیر کمیته پیام آوران ایثارگر عباس رنجبر دبیر کمیته پیام آوران ایثاردر گفت‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد، با اشاره به برگزاری چهارمین جلسه روایتگری تخصصی دفاع مقدس اظهار داشت: این جلسات از ابتدای امسال به صورت ماهیانه با موضوعات از پیش اعلام شده به اعضا؛ برگزار می شود.

وی افزود: چهارمین جلسه آن که در تیر برپا شد و در آن به دلایل مخالفت و شروط تعیین شده امام خمینی (ره) از ورود نظامیان به خاک عراق در ابتدای جنگ و همچنین تجریه موفق عملیات های فتح المبین و بیت المقدس و عدم موفقیت در عملیات رمضان پرداخته شد.

رنجبر شروطی که امام خمینی برای ورود به خاک عراق در این جلسه مطرح شد، اینگونه برشمرد: ایران چشم طمع به خاک عراق ندارد، ما با ارتش عراق روبه رو هستیم و با مردم کاری نخواهیم داشت و به گونه ای برخورد شود که افکار عمومی جهان ما را متجاوز قلمداد نکند.

دلایل عدم موفقیت عملیات رمضان بررسی شد
رنجبر تاکید کرد: در چهارمین جلسه روایتگری تخصصی دفاع مقدس سرگرد محسن سیاح از راویان دفاع مقدس 8 عامل را دلیل عدم موفقیت در عملیات رمضان دانست و آنان را برشمرد  و همچنین دلایل تحلیل های سپهبد صیاد شیرازی و سرلشکر محسن رضایی را نیز در این خصوص بیان کرد.

این پیشکسوت دفاع مقدس یادآور شد: محمد رضا کلانتری سرچشمه، سرتیپ دوم پاسدار رضا هدایتی از دیگر راویان چهارمین جلسه این دوره بودنند که به بیان خاطراتشان از عملیات رمضان پرداختند.


دلایل عدم موفقیت عملیات رمضان بررسی شد

رنجبر در پایان گفت: جزوه آموزشی پاسخگویی به شبهات به نام «نینوای ایران»به زودی منتشر می شود، همچنین کلاس آموزش فن بیان از دیگر برنامه های کمیته پیام آوران ایثار می باشد، که اجرایی می شود.

دلایل عدم موفقیت عملیات رمضان بررسی شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار