رئیس دادگستری پلدختر:

برخورد دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی قاطع خواهد بود

اکبری رشیدی گفت: دستگاه قضایی در برخورد با مفسدان اقتصادی، برقراری عدالت و نظم تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.
کد خبر: ۳۵۱۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴ - 25June 2019

برخورد قاطع دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «اکبر رشیدی» رئیس دادگستری پلدختر ظهر امروز در دیدار با مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پلدختر اظهار داشت: قضات دادگستری آموزش‌های لازم به‌عنوان ضابطین خاص برای کادر سپاه در دستور کار است که در صورت آمادگی می‌توانیم آموزش‌ها را برگزار کنیم.

وی افزود: قضات جوان با هماهنگی دادستان و دادیار رأی صادر می‌کنند که این مسئله در رسیدگی به پرونده‌های قضایی تأثیرات مثبتی دارد؛ دستگاه قضایی در برخورد با مفسدان اقتصادی، برقراری عدالت و نظم تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.

حجت‌الاسلام نقی هادی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پلدختر در این دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضائیه عنوان کرد: قضات دادگستری پل‌دختر با عدالت و بر اساس قوانین به‌خوبی در رسیدگی قضایی پرونده‌ها خوب عمل کرده‌اند.

وی بابیان اینکه با انتصاب آیت‌الله رئیسی به‌عنوان رئیس دستگاه قضایی شاهد تحولات خوبی هستیم تصریح کرد: نقش مهم قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی و مسائل اقتصادی در کشور مهم است.

شیخی دادستان پل‌دختر نیز ضمن تبریک هفته قوه قضاییه خاطرنشان کرد: سپاه حافظ خوب دستاوردهای نظام است و دستگاه قضایی بر اساس وظایف خود در رسیدگی به امورات مردم خدمات‌رسانی می‌کند.

وی گفت: اگر سپاه نبود مشکلات زیادتری براثر سیل در شهرستان رخ می‌داد ولی با تدابیر و تلاش‌های زیاد سپاه شاهد کمترین مشکل بودیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار