مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم:

نقش مخابرات در موزه‌آرایی مرکز فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس قم تبیین شود

«سیداسدالله دهناد» بر ضرورت معرفی نقش مخابرات در سال‌های حماسه و مقاومت در مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم تاکید کرد.
کد خبر: ۳۵۱۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷ - 25June 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، «سیداسدالله دهناد» مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم در دیدار حجت الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم که در محل شرکت مخابرات استان صورت گرفت، با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: امروز نسل سوم و چهارم کسانی هستند که دوران انقلاب و دفاع مقدس و ایثارگری آن دوران را ندیده‌اند و ضرورت دارد این ویژگی‌های ماندگار برای آنان تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه هر جا مقاومت کردیم، پیروز شدیم، افزود: حماسه‌های دوران دفاع مقدس همچون یک امانت الهی آنچنان ارزشمند و پر خیر و برکت است که اقتدار و کارآمدی نظام اسلامی را در چشم جهانیان به منصه ظهور رساند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم ادامه داد: بهره برداری از مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم به عنوان گنجینه ذی قیمتی از جهاد و مقاومت، مفید برای کل کشور و نظام بوده و هفته دفاع مقدس بهترین زمان برای افتتاح این مجموعه ارزشمند است.

وی ادامه داد: در زمان جنگ، پست و تلگراف و تلفن سهم وسیعی از ارتباطات رزمندگان اسلام را با یگان‌ها و خانواده‌هایشان بر عهده داشتند و ضرورت دارد تجهیزات مورد استفاده مخابرات در آن زمان، در بحث موزه آرایی موزه انقلاب و دفاع مقدس استان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گیرد.

دهناد تاکید کرد: استان قم از زیرساخت‌ها و توانمندی‌های بالایی در زمینه دیتا و مخابرات و زیرساخت‌های مربوطه برخوردار است و باعث افتخار است که این ظرفیت‌ها در مسیر‌های منتهی به ارزش‌هایی همچون انقلاب و دفاع مقدس و شانیت نظام اسلامی استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه حدود ۸۰ درصد از پرسنل مخابرات استان قم مرتبط با خانواده فرهنگ ایثار و شهادت هستند، تاکید کرد: برخی از این افراد سابقه‌های مفید و اثربخشی در مسئولیت‌های مرتبط با مخابرات در زمان دفاع مقدس داشته‌اند و کتابی از خاطرات آنان جمع آوری و تدوین خواهد شد.

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در سخنانی با اشاره به اینکه مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم پایلوت معرفی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان خواهد بود، ضرورت هماهنگی بیشتر در تکمیل زیرساخت‌های مخابراتی این مرکز و آماده سازی برای افتتاح در هفته دفاع مقدس را خواستار شد.

نقش مخابرات در موزه آرایی مرکز فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس قم تبیین شودنقش مخابرات در موزه آرایی مرکز فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس قم تبیین شودنقش مخابرات در موزه آرایی مرکز فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس قم تبیین شودنقش مخابرات در موزه آرایی مرکز فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس قم تبیین شودنقش مخابرات در موزه آرایی مرکز فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس قم تبیین شودنقش مخابرات در موزه آرایی مرکز فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس قم تبیین شود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار