انصارالله:

عربستان و امارات در راس خائنان عرب قرار دارند

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن همزمان با آغاز کنفرانس بحرین، بیانیه‌ای را در رد معامله قرن و حمایت از فلسطینیان منتشر و در آن بر نابودی همه طرح‌های توطئه‌آمیز علیه امت اسلامی تاکید کرد.
کد خبر: ۳۵۱۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶ - 25June 2019

عربستان و امارات در راس خائنان عرب قرار دارندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جنبش انصارالله یمن سه‌شنبه شب همزمان با آغاز برگزاری کنفرانس بحرین، بیانیه‌ای را در رد کنفرانس مذکور و معامله قرن منتشر کرد.

دفتر سیاسی انصارالله در بیانیه‌ای گفت که «عربستان و امارات در راس کشورهای خائن عربی قرار دارند و برگزاری کارگروه بحرین شدت توطئه کشورهای عربی علیه آرمان فلسطین را نشان می‌دهد».

به گزارش المسیره،‌ در این بیانیه آمده که «ما به عنوان ملت یمن تاکید می‌کنیم، جنگی که در پنجمین سال متوالی در معرض آن قرار داریم، باعث تضعیف ایمان ما به آرمان فلسطین نمی‌شود».

دفتر سیاسی جنبش انصارالله افزود: «حملات و تجاوزات دشمنان باعث این نمی‌شود که ما از مساله فلسطین دست بکشیم و هرگز قبول نخواهیم کرد که هیچ توطئه‌ای آن را هدف قرار دهد».

دفتر جنبش مقاومت یمن دلیل تجاوزات سعودی-اماراتی به ملت یمن را دفاع این کشور از مساله فلسطین عنوان کرد و گفت که علت اصلی حملات ضد یمنی این است که این ملت حامی ملت فلسطین است.

انصارالله تاکید کرد که «ملت ما خواستار بیداری امت اسلامی و تحرکات مسئولانه برای از بین بردن طرح‌های توطئه‌آمیز علیه امت هستند».

«کارگروه اقتصادی بحرین» از سه‌شنبه شب به مدت دو روز در منامه برگزار می‌شود و در آن تعدادی از کشورهای جهان عرب از جمله عربستان سعودی، امارات، بحرین و مصر حضور دارند.

معامله قرن، طرحی به پیشنهاد دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی و حمایت عربستان، با ادعای پایان منازعه رژیم صهیونیستی با فلسطین و در راستای عادی‌سازی روابط عربی - اسرائیلی است.

در این طرح و مذاکرات بعدی، مسئله آوارگان با «وطن جایگزین» در خارج از فلسطین اشغالی حل و «حق بازگشت» آوارگان فلسطینی به کشورشان برای همیشه لغو می‌شود.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار