خضری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

وابستگی برخی مدیران به میز ریاست/ بازنشسته‌ها باید بروند

نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اجرایی شدن دقیق قانون منع به کارگیری بازنشستگان در پست‌های مدیریتی گفت: متاسفانه منفعت‌طلبی برخی مدیران باعث شده تا آن‌ها نتوانند به راحتی از میز و صندلی خود دل بکنند.
کد خبر: ۳۵۱۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹ - 26June 2019

وابستگی برخی مدیران به میز ریاست/ بازنشسته‌ها باید بروندرسول خضری عضو نماینده مردم شهرستان پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به دو وظیفه مهم و اصلی خانه ملت مبنی بر قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون، قانون منع به کارگیری بازنشستگان را یکی از راهکار‌های اساسی در جهت بهبود شرایط ملتهب اقتصادی کنونی کشور عنوان کرد و اظهار داشت: متاسفانه برخی مدیران بازنشسته، بی انگیزه و ناکارآمد قادر به دل کندن از میز و صندلی هایشان نیستند.

این نماینده خانه ملت با توجه به این نکته که بعضی از مسوولان مدعی رعایت قوانین کشور هستند، اما در عمل میکوشند تا به طرق مختلف قانون را دور بزنند، گفت: منفعت طلبی برخی مدیران بازنشسته باعث شده تا آن‌ها نسبت به جدا شدن از مسوولیت فعلی شان زمان کشی کنند.

وی با اشاره به اقدامات ضدایرانی دولتمردان آمریکایی مبنی بر اعمال تحریم‌های جدید و قوی علیه کشورمان، ایجاد روحیه یاس و ناامیدی ملت ما نسبت به نظام و انقلاب را هدف عمده دشمنان خواند و گفت: در این برهه از زمان می‌طلبد که قوای سه‌گانه با همت و تلاش وصف ناشدنی برای مقابله با توطئه‌های غربی‌ها جهاد کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان اجرا شدنی و هیچ خللی در آن وجود ندارد، گفت: در آینده‌ای نه چندان دور با حضور جوانان متخصص، هوشیار، کارآمد و پرانگیزه شاهد رونق در تمام عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و خصوصا اقتصادی خواهیم بود.

به گزارش دفاع‌پرس، حسن روحانی رئیس جمهور،  «قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان» را 27 شهریورماه سال گذشته جهت اجرا به سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد؛ این در حالی است که برخی مدیران و مسوولان سعی بر این دارند که از اجرای این قانون شانه خالی کنند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار