عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب:

دولت در مورد اختصاص ارز برای واردات چادر مشکی کوتاهی می‌کند

«علی قلعه‌قوند» گفت:‌ دولت در مورد اختصاص ارز به چادر مشکی کوتاهی می‌کند؛ حتی بانک مرکزی و یا وزارت صنعت، معدن و تجارت هم در این مورد کوتاهی کرده‌اند.
کد خبر: ۳۵۱۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶ - 26June 2019

دولت در مورد اختصاص ارز برای واردات چادر مشکی کوتاهی می‌کند.به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «علی قلعه‌قوند» عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب، در گفت‌وگو با «آنا»، در خصوص علت عدم تخصیص ارز دولتی به واردات چادر مشکلی، اظهار داشت: متأسفانه به مانند دیگر محصولات که ارز دولتی و نیمایی برای واردات تعلق می‌گیرد، به چادر مشکی که هویت اسلامی ایرانی است هیچ تخصیص ارزی داده نمی‌شود.

وی افزود: دولت در مورد اختصاص ارز به چادر مشکی کوتاهی می‌کند؛ حتی بانک مرکزی و یا وزارت صنعت، معدن و تجارت هم در این مورد کوتاهی کرده‌اند.

عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب با بیان اینکه دولت از پرداخت تخصیص ارز به چادر مشکی شانه خالی می‌کند، ادامه داد:‌ متأسفانه دولت به تمامی کالاهای اساسی غیرضروری ارز اختصاص می‌دهد؛ اما به این کالای واجب که بخش عظیمی از زنان کشور از آن استفاده می‌کنند، ارز نمی‌دهد.

قلعه‌قوند بیان کرد: به نظر باید فشار حداکثری هم از جانب تولیدکنندگان چادر و هم رسانه‌ها به دولت و مجموعه صنعت و معدن و تجارت برای تخصیص ارز دولتی به واردات چادر مشکی وارد شود.

وی ادامه داد:‌ باید اطلاعات را ما تولیدکنندگان بدهیم و رسانه‌ها با مطالبه‌گری از دولت این مشکل را حل کنند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار