حجت‌الاسلام پژمانفر در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

«بیداری اسلامی» توطئه‌ غربی‌ها را خنثی کرد/ «وحدت» شاه‌کلید پیروزی‌های امت اسلامی در مقابل کفار است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها با سبک و سیره امت اسلامی مشکل اساسی دارند، گفت: نقش بیداری اسلامی در شکست سناریوهای غربی‌ها غیرقابل انکار است.
کد خبر: ۳۵۱۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۷ - 28June 2019

///حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، در خصوص اینکه آمریکایی‌ها با اهداف، سیاست‌ها، منش و سبک زندگی امت اسلامی مشکل اساسی دارند،‌ اظهار داشت: سالیان سال است که مداخله در امور کشورهای اسلامی به منظور تضعیف قدرت و تجزیه آن‌ها در دستور کار دشمنان اسلام به ویژه آمریکایی‌ها قرار گرفته است که حمایت از رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی‌گناه فلسطین و همچنین پشتیبانی از آل سعود در جنگ با یمنی‌ها مصداق بارز دشمنی‌های نظام سلطه با امت اسلامی است.

این نماینده خانه ملت با اشاره به ایستادگی جبهه مقاومت در برابر تمام هجمه‌ها، تهدیدات و حملات دشمنان جهان اسلام افزود: هیچ قدرتی فراتر از قدرت و اقتدار مسلمانان نیست؛ لذا اگر وحدت و یکدلی میان مسلمان بیش از اتحاد کنونی‌شان شود، در آینده‌ای نه چندان دور شاهد افول قدرت‌های استکباری جهان خواهیم بود.

وی در ادامه با توجه به این نکته که در طول تاریخ هرگاه میان امت اسلامی تفرقه افتاد، مسلمانان متحمل خسارات شدند، تصریح کرد: مسلمانان باید از تجربه‌ها و حوادثی که در تاریخ به ثبت رسیده عبرت گیرند؛ لذا شاه‌کلید تمام پیروزی‌های اسلام در مقابل کفار وحدت است.

پژمانفر، نقش بیداری اسلامی در جهت عقب راندن دشمنان از مواضع ضد انسانی و ضد اسلامی‌شان را بی‌بدلیل خواند و گفت: عربستان به عنوان کشوری که داعیه‌دار دروغین اسلام است، هیچ نشانه‌ای از اسلام ناب محمدی (ص) ندارد؛ لذا دولتمردان بی‌خرد این کشور به خاطر کسب منافع‌شان خیانت‌های بزرگی در حق امت اسلامی روا داشتند که جنگ با یمنی‌ها از بزرگترین آنهاست.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در مبارزه با تروریسم پیشگام است و نقش اساسی در شکست جریان تکفیری در منطقه دارد، گفت: اینکه ایران به عنوان کشوری مقتدر که سعی بر ایجاد وحدت میان امت اسلامی دارد، نکته‌ای بسیار مهم و غیرقابل انکار است، لذا یکی از دلایل مهم دشمنی آمریکایی‌ها با کشورمان اقدامات انسان‌دوستانه ماست.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها