فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی:

طی سه ماه گذشته محصولات داخلی بیشترین کالا‌های قاچاق شده بودند

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی گفت: طی 3 ماه ابتدای سال 98 بیشترین کالاهای قاچاق شده در استان محصولات داخلی بودند.
کد خبر: ۳۵۱۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶ - 26June 2019

استان خراسان شمالی جزو استان‌های کم جرم کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سردار «علیرضا مظاهری» فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: سامانه 110 یکی از پل‌های ارتباطی بین نیروی انتظامی و مردم است و در سه ماه ابتدای سال 98 تعداد 136 هزار و 444 فقره تماس تلفنی با سامانه 110 پلیس استان برقرار شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.

وی از کاهش 22 درصدی پرونده‌های نزاع در خراسان شمالی طی 3 ماه ابتدای سال 98 نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: خوشبختانه استان ما جزو استان‌های کم جرم کشور است و در سه ماه اول امسال تعداد 2 هزار و 169 پرونده نزاع تشکیل‌شده است.

مظاهری در ادامه تعداد قتل های صورت گرفته طی سه ماه ابتدای امسال را یک فقره اعلام کرد و گفت: در مدت مذکور سال گذشته تعداد 2 فقره قتل داشتیم که 50 درصد کاهش را شاهد هستیم همچنین در مدت مشابه امسال سرقت مسلحانه نیز در استان نداشتیم.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی بیان داشت: طی فصل بهار امسال تعداد 184 فقره پرونده جعل و کلاهبرداری در استان تشکیل شده که بیش از 86 درصد آن کشف و 108 نفر هم دستگیر شدند همچنین در سه ماه نخست امسال سه باند سارقان حرفه ای در استان شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند.

وی درخصوص قاچاق کالا نیز اظهار کرد: بیشترین کالاهای قاچاق شده در استان محصولات داخلی بودند و طی سه ماه نخست امسال 262 نفر قاچاقچی دستگیر شدند و ارزش کالاهای قاچاق شده نیز 49 میلیارد ریال گزارش شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار