مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر:

یادمان شهید گمنام شهر امیرکبیر قطب فرهنگی و مذهبی این شهر خواهد شد

فرامرز طهماسی گفت: یادمان شهید گمنام شهر امیرکبیر قطب فرهنگی و مذهبی این شهر خواهد شد.
کد خبر: ۳۵۱۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵ - 27June 2019

یادمان شهید گمنان شهر امیرکبیر قطب فرهنگی و مذهبی این شهر خواهد شد«فرامرز طهماسبی» مدیر عامل شرکت عمران شهرجدید امیرکبیر در گفت‎وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از استان مرکزی با اشاره به اینکه این شهر میزبان یک شهید گمنام است اظهار داشت: شهدای مایه خیر و برکت جامعه ما هستند و حضور آنان در هر جا فضای معنوی به آن مکان می دهد.

وی گفت: این شهر از نظر امکانات زیرساختی مشکلی نداشته و امکانات رفاهی مطلوبی برای ساکنین دارد و وجود شهید گمنام در این شهر برای ارتقای فرهنگ دینی و وجود یک پایگاه بزرگ فرهنگی  مذهبی بسیار با اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه از ماه های قبل درخواست برای حضور شهید گمنام در این شهر داده شده بود، ادامه داد: بحمدالله با درخواست ما از سوی بنیاد حفظ آثار موافقت شد و به زودی عطر شهدا در شهر امیر کبیر می پیچد.

رئیس شهر جدید امیرکبیر خاطر نشان کرد: شهر امیرکبیر در ۳۵ کیلومتری شهر اراک قرار دارد و در سال ۱۳۹۲ همزمان با شروع فعالیت واحدهای مسکن مهر به تعداد یک هزار و ۱۳۱ واحد ویلایی آغاز شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: از این تعداد واحد ۹۵۰ واحد تحویل متقاضیان شده و ۷۵۰ خانوار در این شهر به صورت ثابت مستقر هستند.

طهماسبی با بیان اینکه مراسم تشییع و تدفین این شهید بزرگوار در روز دوشنبه ۱۰ تیر با حضور گسترده مردم مومن و ولایتمدار شهر امیر کبیر و استان مرکزی انجام می شود، افزود: مکان تدفین جانمایی و مورد تایید قرار گرفته و از این پس این مکان قطب فرهنگی و مذهبی این شهر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها