رئیس کل دادگستری خراسان شمالی:

حفاظت از ارزش‌ها وظیفه مشترک دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با تاکید بر ضرورت همدلی و همراهی مستمر بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی برای خدمت رسانی به مردم، گفت: حفاظت از ارزش‌های نظام اسلامی و خدمت‌گذاری به مردم وظیفه مشترک دستگاه قضا و نیروی انتظامی است.
کد خبر: ۳۵۱۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۴ - 27June 2019

حفاظت از ارزش‌ها وظیفه مشترک دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از حجت‎‎الاسلام والمسلمین «اسدالله جعفری» رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در دیدار با سردار «علیرضا مظاهری» فرمانده نیروی انتظامی استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تقدیر و تشکر از اقدامات و تلاش‎های شبانه روزی ناجا برای تامین نظم و امنیت در جامعه اظهار داشت: با توجه به شرح وظایف مشترکی که بین دستگاه قضا و نیروی انتظامی وجود دارد لذا هفته قوه قضائیه به نوعی هفته ناجا نیز هست.

وی با اشاره به اینکه دشمنان همواره تلاش می‎کنند تا ارزش‌های انقلابی و اسلامی در جامعه کم رنگ شوند، افزود: باید با تعامل و همکاری های مستمر تلاش کرد تا ارزش های الهی انقلاب اسلامی زنده و پویا بماند.

این مقام قضایی با تاکید بر اینکه همراهی مردم برای رسیدن به اهداف اصلی نظام یک ضرورت است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دشمنان نظام با انجام اقدامات ضد فرهنگی در صدد رسیدن به اهداف خود هستند لذا باید انجام اقدامات فرهنگی در فضای عمومی جامعه را با جدیت در دستور کار خود قرار داد.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی همچنین با تاکید بر ضرورت همدلی و همراهی مستمر بین دستگاه قضاء و نیروی انتظامی برای خدمت رسانی به مردم، گفت: حفاظت از ارزش های نظام اسلامی و خدمت گذاری به مردم وظیفه مشترک دستگاه قضا و نیروی انتظامی است.

جعفری در ادامه با تاکید بر اینکه با برنامه ریزی مستمر باید با هنجارشکنی های عامدانه با قدرت برخورد شود، افزود: در قبال تلاش ها و اقدامات نیروی انتظامی در مقابله با هنجارشکنان اجتماعی با قاطعیت حمایت می کنیم.

این مقام قضایی در پایان با تاکید بر اینکه هرگونه تعرض و توهین به ماموران نیروی انتظامی به هیچ وجه قابل تحمل نیست، خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز تعامل و همکاری سازنده بین نیروی انتظامی و دستگاه قضا رضایت بخش است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار