یاران صادق/ خواهر شهید مهری روشنی در گفت‎وگو با دفاع‎پرس:

هر بار شهید می‌آوردند مادرم تب می‌کرد

خواهر شهید مهری روشنی گفت: هر بار که پیکر شهدا را تفحص می‌کردند و پیکر برادرم در میان آن‌ها نبود، مادرم تا یک هفته تب می‌کرد.
کد خبر: ۳۵۱۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۰ - 27June 2019

هر بار شهید می‌آوردند مادرم تب می‌کرد«مهری روشنی» خواهر شهید مفقودالاتر محمد روشنی در حاشیه مراسم وداع با پیکرهای مطهر شهدای دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، اظهار داشت: برادرم سال 61 شهید شد و پیکرش در مناطق عملیاتی جا ماند و 37 سال است که چشم انتظار بازگشتش هستیم.

وی افزود: مادرم 10 سال است که به رحمت خدا رفته است. در دوران حیاتش چشم انتظار بود. هر بار که اعلام می‌کردندپیکر شهید آورده‌اند، خودش را به معراج الشهدا می‎رساند. وقتی متوجه می شد پیکر برادرم در میان شهدا نیست، تا یک هفته تب می کرد. چند سالی است ازمایش DNA داده ایم ولی هنوز خبری به ما نداده اند.

خواهر شهید روشنی با بیان اینکه سعی دارم در حد توانم در مراسم تشییع شهدا شرکت کنم، خاطرنشان کرد: امروز وقتی حضور باشکوه مردم را دیدم خوشحال شدم، حضور مردم در چنین مراسم هایی باعث دلگرمی خانواده شهداست.

وی در ادامه ضمن گلایه از وضعیت حجاب در کشور، گفت: به عنوان یک شهروند و یک خواهر شهید از وضعیت حجاب در کشور گلایه دارم. هر زمان دختر بد حجابی را ببینم، او را به گوشه ای می برم و صحبت می کنم.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها