توسط مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اصفهان تشریح شد؛

جزییات تشییع و تدفین پیکر 3 شهید گمنام در اصفهان

سردار «مجتبی شیروانیان» جزییات تشییع و تدفین پیکر 3 شهید گمنام دفاع مقدس را در اصفهان تشریح کرد.
کد خبر: ۳۵۱۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳ - 27June 2019

جزییات تشییع و تدفین پیکر 3 شهید گمنام در اصفهان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سردار «مجتبی شیروانیان» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان به تشریح جزییات تشییع پیکرهای مطهر سه شهید گمنام دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: این شهدا که به تازگی تفحص شدند در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) میهمان مردم استان در شهرهای نجف آباد، سپاهان شهر، شاهین شهر خواهند بود.

وی افزود: مردم نجف آباد میهمان یک شهید گمنام 23 ساله از عملیات رمضان خواهند بود که در منطقه عملیاتی شرق بصره تفحص شده است.

شیروانیان افزود: مردم شهرهای «ویلاشهر» و «جلال آباد» در روز یک شنبه نهم تیر سال جاری از نماز مغرب و عشا طی مراسمی با این شهید گمنام  وداع کرده و پیکر مطهر این  شهید روز دوشنبه دهم تیر 98 در لشکر نجف اشرف تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس اصفهان ادامه داد: همچنین مردم شهر «سپاهان شهر» میهمان یک شهید 25 ساله از  از عملیات ایذایی والفجر هشت جزیره بواریان خواهند بود. پیکر مطهر این شهید پس از حضور در مراسم وداعی که شنبه هشتم تیر در مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) سپاهان شهر از نماز مغرب برگزار خواهد شد،روز یک شنبه نهم تیرماه در «گروه مهندسی رزمی و پدافند غیر عامل 40 صاحب الزمان (عج)»،تشییع و به خاک سپرده می شود.

این مسئول ضمن دعوت از  امت حزب الله جهت حضور در مراسم مربوط به شهدای گمنام گفت:مردم شاهین شهر اصفهان نیز میهمان یک شهید 17 ساله از  از عملیات رمضان بوده که در منطقه عملیاتی شرق بصره تفحص شده است.

شیروانیان افزود:یکر مطهر این شهید گمنام نیز پس از حضور در مراسم وداعی که شنبه هشتم تیر ماه  در «شاهین شهر» برگزار خواهد شد، روز یک شنبه نهم تیرماه در «مرکز آماد و پشتیبانی شهید خرازی»،تشییع و به خاک سپرده می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار