مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل خبرداد؛

تشیع و خاکسپاری شهید مدافع حرم و سه شهید گمنام

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اردبیل گفت: استان اردبیل در روزهای آتی میزبان سه شهید گمنام و پیکر مطهر شهید مدافع حرم علی آقایی خواهد بود.
کد خبر: ۳۵۱۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷ - 27June 2019

تشیع و خاکسپاری شهید مدافع حرم علی آقایی و سه شهید گمنام در استان اردبیل«علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اردبیل گفت: استان اردبیل در ایام سوگواری امام جعفر صادق (ع) میزبان پیکر مطهر شهید مدافع حرم علی آقایی خواهد بود و همزمان با آن پیکر مطهر سه شهید گمنام در شهرستان های خلخال و مشکین شهر تشیع و خاکسپاری می شوند.

علی واحد در ادامه افزود: پیکر مطهر شهید علی آقایی روز یکشنبه وارد استان اردبیل می شود و مراسم شبی با شهید بعد از نماز مغرب و عشاء در مهدیه اردبیل برگزار خواهد شد.

واحد در ادامه گفت: پیکر شهید مدافع حرم علی آقایی روز دوشنبه ساعت 9:30 صبح بر دوش مردم ولایت‌مدار اردبیل تشیع و در آرامستان غریبان به خاک سپرده خواهد شد.

واحد در ادامه سخنان خود بیان کرد: مراسم شام غریبان و مجلس یاد بود آن شهید در مسجد امام حسین اردبیل برگزار خواهد شد.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان از تشیع دو شهید گمنام در خلخال سخن گفت و افزود: پیکر مطهر این دو شهدا روز یکشنبه ساعت 10 صبح از میدان معلم تشیع و در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال با خاک سپرده خواهند شد.

علی واحد با اشاره به اینکه شهید گمنام پادگان آموزشی شهید بیگلری مشگین شهر نیز همزمان با سراسر کشور روز یکشنبه تشیع و خاکسپاری خواهد شد از عموم مردم شهرهای خلخال و مشگین شهر جهت شرکت در این مراسم معنوی دعوت نمود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار