مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه لرستان:

سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا عظمت سپاه ‌را به رخ دنیا کشید

حجت‌الاسلام علی درویشی گفت: سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا بار دیگر عظمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به رخ دنیا کشید.
کد خبر: ۳۵۲۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲ - 27June 2019

سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا عظمت سپاه ‌را به رخ دنیا کشید

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‎آباد، حجت‌الاسلام «علی درویشی» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان لرستان در مراسم گرامی‌داشت شهدای هفتم تیر که در مسجدالنبی(ص) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: قوه‌ قضاییه در مسیر درست انقلاب، امام و رهبری قدم برداشته‌ است؛ امروز حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در رأس دستگاه قضا با دلسوزی خدمت‌گزار به مردم و انقلاب است.

وی با تبریک هفته قوه‌ قضاییه و تجلیل از شخصیت شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی به‌عنوان بنیانگذار دستگاه قضایی در نظام اسلامی و تقدیر از کارکنان قوه‌ قضاییه افزود: این مراسم به‌ دلیل سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یاران باوفای ایشان در شهرستان دورود با حضور مسئولین، کارکنان قوه قضائیه و پاسداران برگزار شده‌ است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان لرستان خطاب به رئیس و کارکنان قوه‌ قضاییه شهرستان دورود عنوان کرد: دستگاه قضا قدم‌های مؤثری در بحث مبارزه با فساد بردارد، امروز نیاز به اراده‌های محکم مثل شهید آیت‌الله بهشتی‌ها داریم ما نیاز به نیروهای قوی و نترس در مقابل استکبار داریم، جوانان ما رفتند و جان‌شان را برای مملکت دادند، با خون شهدای عزیزمان معامله نخواهیم کرد.

وی با اشاره به مناسبت پیش رو در هفته آینده بیان کرد: روز شنبه هشتم تیر، شهادت امام جعفر صادق (ع) است، منطق تشیع منطق مستحکم، منطق اهل‌بیت، منطق امام صادق (ع) و قرآن است، اگر می‎خواهیم انقلابمان پیروز شود یک انسجام ملی باید داشته باشیم.

درویشی گفت: امروز به برکت امام (ره) و علمای بزرگی مثل آیت‌الله شهید بهشتی چهره اسلام ناب مثل خورشید درخشان است، امروزه تنهاترین پرچمدار حمایت و حراست از مکتب امام صادق (ع)، حوزه علمیه مقدسه شیعه است؛ دشمنان حوزه علمیه را تضعیف می‌کنند برای اینکه مردم نسبت به این‌ها اعتقادشان کم شود و دست از حمایت بردارند. دشمنان از منطق اسلام هراس دارند.

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه استان لرستان با اشاره به نابودی پهپاد جاسوسی MQ-4C متجاوز آمریکا تصریح کرد: پهپاد آمریکا در دید تیزبین سپاه مقتدر امام‌ زمان (عج) قرار می‌گیرد و سرنگون می‌شود، سپاه پاسداران با اقتدار رفتار کرده و سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا بار دیگر عظمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به رخ دنیا کشید؛ هرکسی در مسیر شهدا باشد، دارای عزت است.

درویشی در بخش دیگری از سخنان خود به خصوصیات و اصول مشترک سردمداران شرک و کفر در طول تاریخ اشاره کرد و اظهار داشت: امروز مظهر شرک و کفر شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است، هرکسی که در مسیر حق باشد با دشمنی شیطان و سردمداران کفر و شیطان مواجه است؛ عملیات روانی، شایعه‌سازی، شبهه‌افکنی  اصول دیگر جبهه استکبار است.

وی خطاب به مسئولان شهرستان دورود افزود: اگر تلاشمان را در خدمت‌گزاری به مردم مضاعف کردیم و مردم ببینند مثل خودشان هستیم به ما ایمان بیش‌تری پیدا می‌کنند، راه پیروزی انقلاب و تداوم انقلاب علاوه بر استقامت در مقابل آمریکای مستبد، خدمت به مظلومان و محرومان است، امروز نیاز به اراده‌ای مثل سیدحسن نصرالله داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار