معاون قضایی اداره کل دادگستری مازندران:

امنیت و آزادی ایران در منطقه پرتلاطم خاورمیانه مرهون خون پاک شهداست

حجت‎الاسلام سید خلیل اسماعیل‌نژاد گفت: امنیت و آزادی ایران در منطقه‌ای که پر از جنگ و خونریزی است، مرهون شهدا است، اگر امروز ملت ابراهیمی هستیم از صدقه‎سر شهدای مدافع حرم و شهدایی چون لشکر 25 کربلا است.
کد خبر: ۳۵۲۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲ - 27June 2019

شهدا باعث شدند که شرف این مملکت حفظ بماند و پرچم ایران روی زمین نماندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‎الاسلام «سید خلیل اسماعیل‌نژاد» معاون قضایی اداره کل دادگستری مازندران امروز در آیین وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم «ابراهیم عشریه» که در سپاه کربلا مازندران برگزار شد، به جایگاه قدسی شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: شهدا مردان مردی بودند که در دفاع از دین ایستاده جان دادند و جاودان تاریخ شدند.

وی با بیان این مطلب که شهدا با اقتدا به حسین زمان ابدان مطهرشان بر زمین نشست، اظهار کرد: شهدا رفتند تا آقایی ملت علوی و شیعی ایران بماند.

معاون قضایی اداره کل دادگستری مازندران در ادامه شهدای مدافع حرم را پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) دانست و بیان کرد: امام راحل سیاستمداری به قامت اولیای الهی و در 10 سال حکومت خود در ایران به ازای یک هزاره حضور انبیاء در این مملکت بود.

حجت الاسلام اسماعیل نژاد امام را صاحب نظریه کربلا و تئوری عاشورای زمان خواند و افزود: در زمانی که همه غرب و شرق دنیا را به مخوف‌ترین اسلحه یعنی سلاح اتمی تهدید می‌کردند. آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل با هزاران کلاهک هسته ای پنج مرتبه تکرار می‌کردند که می‌توانند زمین را با بمب اتم شخم بزنند. همه رهبران دنیا در آن زمان قافیه را باختند و طومار ننگین صلح یکطرفه را امضا کردند اما امام خمینی (ره) با نظریه کربلا معادلات آنها را برهم زد.

معاون قضایی اداره کل دادگستری مازندران با تاکید بر اینکه امام اطلس جغرافیای سیاسی مبارزه را در تاریخ و در عصر جدید عوض کرد، گفت: امام تفکر سیاسی مبارزه دنیا را دوباره نوشت.

وی در همین رابطه با بیان اینکه امام خمینی (ره) کربلا را دوباره بازسازی کرد، اذعان کرد: امام فرمودند ما دو کربلا داریم یک کربلای نینوا و یک کربلای ایران که جغرافیای آن از سرزمین کهن ایران تا مسجد الاقصی است.

حجت الاسلام اسماعیل‌نژاد با اشاره به اینکه کربلای نینوا اگر مردان بزرگی چون حبیب بن مظاهر داشت، کربلای ایران هم شهید بهشتی و شهید سید عباس موسوی دارد، اضافه کرد: کربلای سال 61 هجری چهره‌های خبیثی مثل یزید، شمر و حرمله داشت، کربلای ایران هم صدام معلون، شیمون پرز، نتانیاهو  و اوباماها دارد.

این مقام مسئول در ادامه با گریزی به کربلا و اینکه امام حسین (ع) در کربلا مظلومانه به شهادت رسید، خاطرنشان کرد: اما در کربلای ایران یزیدیان به درک واصل شدند تا پرچم آزادگی به دست موعود قرآن امام زمان (عج) سپرده شود.

معاون قضایی اداره کل دادگستری مازندران کربلای ایران را از آن شهدای مدافع حرمی چون ابراهیم عشریه‌ها و شهدای دفاع مقدس دانست و متذکر شد: استخوان شهدا زیر شنی تانک‌ها شکسته شد تا حرمت نظام و ملت شکسته نشود.

حجت الاسلام اسماعیل‌نژاد اشاره ای هم به عظمت شهدا کرد و گفت: وقتی در دوران جنگ نفتکش‌ها به سکوی نفتی ایران حمله شد، دو بسیجی مثل همچون شهید عشریه‌ها با پیشانی‌بند «یا فاطمه» و «یا حسین»  به سمت ناو هواپیمابر آمریکا حمله کردند و چنان رعب و وحشتی در دل ارتش نحس آمریکایی‌ها انداختند که هیچ وقت از یادشان نرفته است.

معاون قضایی اداره کل دادگستری مازندران امام خمینی (ره) را نصرت الهی خواند و با این حقیقت که ایشان نائب امام زمان(عج) بودند، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب هم در حقیقت شخیصت دوباره امام و نگهبان و نگه‌دار این انقلاب  هستند.

حجت الاسلام اسماعیل‌نژاد امنیت و آزادی ایران را در منطقه‌ای که پر از جنگ و خونریزی است، مرهون شهدا دانست و تصریح کرد: اگر امروز ملت ابراهیمی هستیم از صدقه‎سر شهدای مدافع حرم و شهدایی چون لشکر 25 کربلا است.

وی با بیان اینکه قدر و منزلت شهید به تشییع جنازه نیست اذعان کرد: تشییع جناره برای زمانی است که در مجالس و محافل بویی از شهید و شهادت نباشد.

این مسئول شهید را آیه قران خواند و اضافه کرد: رشادت و شهادت شهدا باعث شد که شرف این مملکت حفظ بماند و پرچم ایران روی زمین نماند.

معاون قضایی اداره کل دادگستری مازندران با تاکید بر این مطلب که ممکلت برای کسانی که از خون شهید برای خود پل درست کردند و به اریکه‌ای تکیه زدند، جایگاهی قائل نیست ادامه داد: نظام اسلامی نظام پاکی است و کسی که ارزش شهید را نداند هیچ جایگاهی بین مردم ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار