با صدور پیامی صورت گرفت؛

دعوت مشترک نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و استاندار از مردم جهت شرکت در مراسم تشییع شهدای گمنام

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و استاندار در پیامی مشترک از عموم مردم جهت شرکت در مراسم استقبال، تشییع و تدفین ۱۰ شهید گمنام استان دعوت به عمل آوردند.
کد خبر: ۳۵۲۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ - 28June 2019

دعوت مشترک نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و استاندار از مردم جهت شرکت در مراسمات شهید گمنامبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، استاندار خراسان شمالی و نماینده ولی فقیه در استان در پیامی مشترک از عموم مردم جهت شرکت در مراسم استقبال، تشییع و تدفین ۱۰ شهید گمنام استان دعوت به عمل آوردند.

متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحيم

ولا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله أمواتا بل أحياء عند ربهم یرزقون (آل عمران-۱۶۹)

بر هیچ کس پوشیده نیست امنیت و اقتدار کنونی ایران اسلامی مرهون ایثار و فداکاری های شهدایی است که با گذشتن از جان شیرین خود، نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و ارزش های الهی و اسلامی را در این سرزمین زنده نگه داشتند.

تکریم و بزرگداشت شهدای گمنام دفاع مقدس، تکریم فرهنگ ایثار، شهادت، اخلاص و قدردانی و قدرشناسی از شهدای والامقام و تجدید ميثاق و ادامه راه پر تلألو آن حماسه آفرینان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

بدینوسیله از عموم مردم و امت بصير، انقلابی، ولایتمدار و شهیدپرور خراسان شمالی دعوت به عمل می آید تا روز شنبه ۸ تیرماه ساعت ۹ صبح در شهرستان فاروج، ساعت ۱۱صبح شهرستان شیروان و ساعت ۱۸:۴۵ در میدان آزادگان به سمت مسجد انقلاب مرکز استان با شرکت و حضور حماسی و گسترده در این مراسم معنوی و عزت آفرین که در سالروز شهادت ششمین اختر تابناک ولایت و امامت حضرت امام جعفر صادق (ع) قرار دارد با پیکرهای مطهر ۱۰ شهید گلگون کفن دفاع مقدس، بیعت نموده و یاد و نام و آرمان های والای شهیدان را زنده نگه دارند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان خراسان شمالی

استاندار خراسان شمالی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار