مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی:

امکان حضور عموم مردم در کنار پیکرهای‌ مطهر شهدای گمنام تا صبح فراهم شد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: پیکر شهدای گمنام پس از مراسم وداع در سالن همایش حوزه علمیه امام خمینی (ره) قرار داده می‌شود تا عموم مردم بتوانند تجدید عهدی با این شهدا داشته باشند و شبی را در کنار پیکر مطهر آنها به صبح برسانند.
کد خبر: ۳۵۲۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳ - 28June 2019

سرهنگ «احیامحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعپرس در خراسان شمالی اظهار داشت: در جلسه‌‌ای با مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان بجنورد داشتیم مقرر شد که شهدای گمنام پس از مراسم وداع به سالن همایش حوزه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان بجنورد منتقل شوند.

وی بیان کرد: هدف از این اقدام این است که عموم مردم بتوانند دیدار و تجدید عهدی با شهدای گمنام داشته باشند و بعد از پایان مراسم وداع شبی را در کنار پیکر مطهر شهدا به صبح برسانند.

سرهنگ امیری گفت: صبح روز یکشنبه نهم تیرماه در کنار پیکر مطهر شهدای گمنام در محل حوزه علمیه امام خمینی (ره) زیارت عاشورا قرائت می‌شود و مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان بجنورد سخنرانی خواهند کرد؛ سپس پیکرهای مطهر شهدای گمنام به محل مراسم تشییع منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار