فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه؛

جمهوری اسلامی ایران قصد جنگ با هیچ کشوری را ندارد

سردار «رمضان زیراهی» گفت: امروز ما مقتدر و قوی هستیم و بنای جنگ با هیچ کشوری را نداریم؛ اما آماده‌ایم دشمنان را سرجای خود بنشانیم و این آمادگی دشمن را نگران و هراسان کرده است.
کد خبر: ۳۵۲۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸ - 28June 2019

به گزارش دفاعپرس از بوشهر، سردار «رمضان زیراهی» فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه امروز در آئین یادواره شهدای پایگاه صاحب الزمان شهر بردخون اظهار داشت: بردخون مهد شهیدان، رزمندگان، علما و سرداران بزرگی همچون شهید یوسف بردستانی، خالوحسین و مفتون بردخونی است.

وی گفت: امروز به برکت ایثار و فداکاری شهیدان و رزمندگان، ایران اسلامی بر قلل افتخار ایستاده است و این مراسم‌ها توفیقی برای همه مردم است که باید قدردان آن باشیم.

 فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: زنده داشتن یاد شهیدان و ترویج فرهنگ شهادت، جامعه را بیمه می‌کند و انفاس قدسی را در قالب جان‌ها می‌دمد؛ زیرا ایران اسلامی مدیون شهیدانی است که در مقابل دشمن سینه سپر کردند و در دوره‌ای که همه دنیا و استکبار از دشمن حمایت می‌کردند با ایثار شهیدان به پیروزی رسیدیم.

زیراهی با بیان اینکه ارزش خانواده شهدا کمتر از آن فداکاری‌ها نیست، گفت: عزت اسلام و مسلمین ثمره خون شهیدان است و ما امروز به برکت خون شهیدان مانند کوه در مقابل استکبار ایستاده‌ایم.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با تأکید بر ولایت‌پذیری همگان، ادامه داد: یکی از الطاف خدا به این کشور ولایت فقیه است که باید ولایت‌پذیر باشیم و ارتباط خود را با ولایت حفظ کنیم.

وی ابراز داشت: نماینده بزرگ‌ترین قدرت دنیا در مقابل رهبری معظم حرفی برای گفتن نداشت، در صورتی که کشورهای دنیا بدون اجازه آمریکا قادر به کاری نیستند؛ اما ایران اسلامی در مقابل هیچ قدرتی سر خم نمی‌کند.

زیراهی یادآور شد: زورگویان برای حفظ منافع خود، منافع دیگران را زیر پا می‌گذارند؛ اما ما آموخته‌ایم که باید قوی باشیم، در غیر این صورت استکبار دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی را مصادره می‌کند.

وی افزود: امروز ما مقتدر و قوی هستیم و بنای جنگ با هیچ کشوری را نداریم؛ اما آماده‌ایم دشمنان را سرجای خود بنشانیم و این آمادگی دشمن را نگران و هراسان کرده است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس اضافه کرد: اولین رزمندگان که مقابل آمریکا ایستادند از استان بوشهر بودند و با سلاح‌های ساده به مقابله با استکبار رفتند و آنان را فراری دادند، امروز نیز دشمن به دنبال قدرت موشکی و یگان دریایی است و بیشترین توجه را به مناطق دریایی دارد زیرا نوک پیکان هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار