با حضور پرشور مردم ورامین؛

پیکر شهید مدافع حرم «مهدی ثامنی‌راد» تشییع و خاکسپاری شد

پیکر شهید مدافع حرم «مهدی ثامنی‌راد» عصر امروز در ورامین تشییع و خاکسپاری شد.
کد خبر: ۳۵۲۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۵ - 28June 2019

پیکر شهید مدافع حرم «مهدی ثامنی‌راد» تشییع شدبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مردم قدرشناس دیار ۱۵ خرداد امروز پس از اقامه نماز جمعه با پیکر پاک و مطهر شهید مدافع حرم مهدی ثامنی راد وداع و سپس این پیکر این شهید والامقام را عصر امروز با حضور از مسیر پنج کیلومتری ورودی شهر ورامین تا گلزار شهدای حسین رضا تشییع و خاکسپاری کردند.

پیکر شهید ثامنی راد روز گذشته (پنج‌شنبه) همراه با پیکر‌های مطهر ۱۵۰ شهید والامقام دوران دفاع مقدس تشییع شد و سپس به ورامین انتقال یافت و مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید والامقام با حضور امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران و عموم مردم در مهدیه کارخانه قند ورامین برگزار شد.

به گزارش دفاع‌پرس، شهید مدافع حرم «مهدی ثامنی‌راد» ۲۱ بهمن سال ۹۴ در منطقه «تل‌هور» سوریه به شهادت رسید؛ اما پیکرش در منطقه ماند و اخیرا پس از چهار سال به کشورمان بازگردانده شد.

از خصوصیات اخلاقی شهید «ثامنی‌راد» می‌توان به حس انسان‌دوستی وی اشاره کرد که در این راستا فعالیت چشمگیری در یک صندوق قرض‌الحسنه در ورامین داشت و شرکت در اردو‌های جهادی برای کمک به محرومان از برنامه‌های هر ساله وی بود.

از شهید «ثامنی‌راد» یک دختر به نام «فاطمه سلما» به‌ یادگار مانده است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها