مسئول انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی:

مسابقه عکس شهدای گمنام استان مرکزی برگزار می‌شود

«آرش صحرانورد» گفت: مسابقه عکس شهدای گمنام استان مرکزی با محوریت مراسم استقبال، وداع، تشییع و تدفین شهید گمنام در شهر جدید امیرکبیر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۲۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲ - 30June 2019

«آرش صحرانورد» مسئول انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در استان مرکزی با اشاره به مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام استان که روز دوشنبه 10 تیر ساعت 17 در شهر جدید امیرکبیر برگزار می‌شود اظهار داشت: این مراسم برای ثبت هنرمندانه احساسات، زیبایی‌ها و همراهی گسترده مردم شهید‌پرور استان مرکزی با شهید گمنام موقعیت مناسب و تکرار نشدنی است.

صحرانورد گفت: از این رو مسابقه عکس شهدای گمنام استان مرکزی به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی، شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر و بسیج هنرمندان استان مرکزی و با محوریت مراسم استقبال، وداع، تشییع و تدفین شهید گمنام در شهر جدید امیرکبیر برگزار می‌شود تا بتواند انگیزه مردم و عکاسان را برای ثبت این لحظات ناب و زیبا افزایش دهد.

وی ادامه داد: این مسابقه در دو بخش عکس های ثبت شده با دوربین حرفه‌ای و تلفن همراه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند عکس های خود را تا تاریخ 18 تیر از طریق فضای مجازی به شماره 09186286390 ارسال کنند.

مسئول انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی متذکر شد: داوری آثار ارسال شده اواخر تیر انجام خواهد شد و در نهایت به 20 اثر برگزیده مبلغ 100 هزار تومان اهدا می‌شود.

مسابقه عکس شهدای گمنام برگزار میشود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار