حجت‌الاسلام صنعت‌پور:

قدرت بازدارندگی کشور متأثر از ارتقای توان نیرو‌های مسلح است

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش گفت: قدرت بازدارندگی امروز ایران اسلامی متأثر از ارتقای توان دفاعی نیرو‌های مسلح در عرصه‌های مختلف زمینی، هوایی، دریایی و پدافندی است.
کد خبر: ۳۵۲۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹ - 30June 2019

قدرت بازدارندگی امروز متاثر از ارتقای توان نیرو‌های مسلح استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «حسین صنعت‌پور امیری» رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش در مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس که صبح امروز در شهرک امام رضا (ع) برگزار شد، با اشاره به آیات قرآن کریم در حوزه جهاد و شهادت اظهار داشت: از منظر قرآن کریم، جهاد و مبارزه با کفر همواره روش انبیای الهی بوده و جمهوری اسلامی ایران نیز این سیره و روش را بر اساس مبانی قرآنی دنبال می‌کند.

وی در ادامه به تحریم‌های آمریکا علیه ایران اشاره و بیان کرد: امروز نظام اسلامی به جرم دفاع از ارزش‌های انسانی، حمایت از مظلومان جهان، حق‌طلبی و عدالت‌خواهی با شدید‌ترین تحریم‌های استکبار جهانی مواجه است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش، ایستادگی و مقاومت را تنها راه مقابله با استکبار جهانی دانست و گفت: شهدا راه و روش درست را به ما نشان دادند؛ آن‌ها در برابر دشمن احساس ضعف نکرده و فریب قدرت تبلیغاتی و پوشالی دشمن را نخوردند؛ لذا در مقابل زیاده‌خواهی‌ها، قدرت‌طلبی و سلطه‌جویی دشمنان انقلاب ایستادند و از این میدان سرافراز و سربلند بیرون آمدند.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران از لحاظ قدرت دفاعی به جایگاهی رسیده که کسی جرأت تجاوز به آن را ندارد. روش جمهوری اسلامی ایران از روی منطق و عقل است و مردم ما با تمام توان و با وجود سختی‌هایی که در امور زندگی دارند با قدرت پای آرمان‌های گرانقدر انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان انقلاب کوتاه نمی‌آیند.

حجت‌الاسلام صنعت‌پور در پایان با اشاره به ارتقای توان دفاعی کشور گفت: قدرت بازدارندگی امروز ایران اسلامی متأثر از ارتقای توان دفاعی نیرو‌های مسلح در عرصه‌های مختلف زمینی، هوایی، دریایی و پدافندی است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها