سردار سلیمانی مطرح کرد؛

تقویت مأموریت‌های هواناجا در همکاری با صنعت هوایی کشور

جانشین فرمانده ناجا بر تقویت مأموریت‌های هواناجا از طریق رسیدن به فصلی مشترک در همکاری با سازمان هواپیمایی کشور تأکید کرد.
کد خبر: ۳۵۲۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ - 30June 2019

تقویت ماموریت‌های هوا ناجا در همکاری با صنعت هوایی کشور/ امنیت ایران اسلامی، بستری مناسب برای توسعه صنعت هواییبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «ایوب سلیمانی» جانشین فرمانده ناجا که به منظور معارفه فرمانده جدید انتظامی استان سمنان ساعتی قبل وارد این استان شده بود، سفر کاری خود را در جلسه با مدیر فرودگاه سمنان آغاز کرد.

سردار سلیمانی در این نشست بر افزایش همکاری‌های هواناجا با سازمان هواپیمایی کشور تأکید کرد و اظهار داشت: از طریق رسیدن به فصلی مشترک در همکاری‌های متقابل می‌توان در راستای تقویت مأموریت‌های هواناجا اقدامات مؤثری انجام داد.

جانشین فرمانده ناجا امنیت بی نظیر ایران اسلامی را بستری مناسب برای توسعه صنعت هوایی در کشور خواند و افزود: می‌توان با تکیه براین ظرفیت، موجب رشد فزآینده این صنعت مهم و استراتژیک در ایران اسلامی شد.

بر اساس این گزارش، سردار «سیدعلی مستاجران» فرمانده هواناجا، سردار «قاسمی» فرمانده انتظامی استان گلستان، سردار «سیدمحسن سیدعبودی» معاون ارزشیابی و انتصابات بازرسی کل، سرهنگ «عبدالله حسنی» جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان و تنی چند از مسئولان و مدیران استانی سردار سلیمانی را در این سفر همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها