حجت الاسلام دهقان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

حقوق بشر آمریکایی سراسر ظلم و جنایت است

امام جمعه شهرستان خاش گفت: حقوق بشر آمریکایی که در آن حمایت از صهیونیست‌ها، فشار وارد کردن به ملت‌های مظلوم و ستمدیده، ترور و تهاجم و جنایت‌های فجیع مشاهده می‎شود، سراسر ظلم و ستم و جنایت و پایمال کردن حقوق انسانهاست. 
کد خبر: ۳۵۲۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵ - 04July 2019

حقوق بشر آمریکایی سراسر ظلم و جنایت استحجت‌الاسلام «غلامرضا دهقان» امام جمعه شهرستان خاش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: حقوق بشر آمریکایی که در آن حمایت از صهیونیست‌ها، فشار وارد کردن به ملت‌های مظلوم و ستمدیده، ترور و تهاجم و جنایت‌های فجیع مشاهده می شود، سراسر ظلم و ستم و جنایت و پایمال کردن حقوق انسانهاست. 

حجت الاسلام غلامرضا دهقان افزود: مدعیان دفاع از حقوق انسانها باید از سرگذشت مردم بیگناه ژاپن، عراق، افغانستان، سوریه، یمن و غیره باید عبرت بگیرند و دوباره به فکر زورگویی و تجاوز به مظلومان عالم نباشند.

امام جمعه خاش ادامه داد: سران آمریکایی و صهیونیستی بارها و بارها بی‌اعتمادی خود را به مردم دنیا ثابت کرده‌اند و قطعا روزی فرا خواهد رسید در دادگاهی عادل به سزای ظلم‌های بی‌پایان خود برسند و آن روز دیر نیست.

حجت الاسلام دهقان بیان کرد: مردم ایران هرگز به خود اجازه نمی‌دهند که در مقابل ظلم و بی عدالتی‌های مدعیان حقوق بشر سکوت کنند.

امام جمعه خاش اظهار داشت: مستکبران عالم سالها و دهه‌های مختلف مردم مظلوم و ستمدیده را در سیطره و زیر پرچم ظلم و تهدید و تحریم و تجاوز خود قرار داده‌اند و هیچ کشوری و ملتی به خود این اجازه را نمی‌داده که در مقابل زورگویی‌های آنها مقاومت و ایستادگی و یا اعتراضی نشان بدهند، بجز ملت بزرگ و با کرامت ایران با حول و قوه الهی که توانستند ابهت مستکبران را در هم بشکنند و قطعا عظمت و عزت و شکوه و جلال ملت ایران سبب نجات مردم مظلوم دنیا از چنگ مستکبران و ستمگران خواهد شد.

امام جمعه خاش تاکید کرد: مردم ایران در افزون بر 4 دهه اخیر بدترین ایام و لحظات را پشت سر گذاشتند و روزی نبوده که با تحریم و فشار و زورگویی و تهدیدهای دشمنان مواجه نشوند لذا این تجربه مقاومت به موفقیت روزافزون آنها در عرصه‌های بین المللی کمک می کند و عزت و کرامت انسان ها را به آنها باز می گرداند.

وی گفت: مردم دنیا باید بدانند که ملت ایران در مقابل ستم و ظلم آمریکاییها سر خم نمی‌کنند و باید پرچم عدل الهی بر روی زمین مقتدرانه بر افراشته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار